Американци се влюбиха в УАЗ ”Буханка”

Популярен американски блогър от руски произход публикува в канала си в YouTube видеоклипове, в които приятелите му от САЩ шофират съветски автомобили.

Обратно в новината

Коментари - Американци се влюбиха в УАЗ ”Буханка” | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Имаше репортаж от норвежец - прекарал в Сибир известно време . Сам си беше избрал колата Уаз-ка и на тръгване си я откарал в къщи . Бая зор беше видял , но никога не го беше оставила .

Имаше репортаж от норвежец - прекарал в Сибир известно време . Сам си беше избрал колата Уаз-ка и на тръгване си я откарал в къщи . Бая зор беше видял , но никога не го беше оставила .

тези смешковци от дир-а не спират да ме разсмиват. само се чудя защо още използват син, а не червен цвят за западащия им сайт

До ДИР - ВАЗ 2106 не е НИВА, Моделът на последната е ВАЗ 2121.

3та е 6 от 49 . Една година в казармата голяма борба падна с такъв таралясник .При -15 градуса замръзват всички педали , но пък само при сняг над бронята не минава . Най- смешното е , че можеш да ремонтираш двигателя без да излизаш от кабината

Въобще не е смешно, а е много практично. Ремонт навън при минус 30 си е самоубийство. Аз се чудех, за какво й е шибедах, при условие, че в кабината вее отвсякъде, но се оказа, че се ползва при сваляне на двигателя. Фактът, че УАЗ-ката още се произвежда и продава, говори сам за себе си.

В днешния де, ако покажат някой да яде акита, веднага ще се намерят малоумници да повторят!!!!! Като ги покарат малко, ще им мине. Освен, ако не им харесва да лежат под нея.

Трябва да знаете, че в основата на тази УАЗ-ка е разработка на ФИАТ. Виждал съм същата с марка ФИАТ от 70-те години. Въпросът е че руснаците продължават да ги произвеждат и се купуват поради ниската цена вероятно и лесната поддръжка, за разлика от модерните машини!

Един приятел ми показа интересен клип, който е снимал. Хванали се някакви да си мерят 4х4 машинките в калта около едно езеро. И на клипа една такава барака изкарва два от затънали автомобила. Единият беше Чероки, другият не помня. Със сигурност всяка една гума на тези два струваше колкото четирите на УАЗ-ката, а колите като цяло може би колкото 10 УАЗ-ки. Аз самият имам SUV - лъскавичък, скъпичък и няма да се кача на УАЗ-ка. Но и няма да се опитвам да се меря с нея извън пътя.

Интересно, американски руснаци се "влюбили в Буханката. Може да изкараш руснака от Русия, но Русия от руснака - никога.

И как не оправиха поне седалките да са по удобни за пътуващите?!

Смело твърдя, че този тип седалки, както и на останалите руски автомобили са доста по удобни от тези на редица по-луксозни западни автомобили.

"Буханката" е "работен кон", които се произвежда от 1958(в случая тествания модел е от 1965) и не си е перфектната кола за тази цел години наред. Дори и днес се ползват много при тежки терени и кризисни ситуации - предвид това не мисля, че има какво да се сравнява с превозни средства генерация 2010+ година, които предлагат безкрайни глезотийки... Освен това все още се произвежда и купува, което също е показателно че въпреки всичко продължава да има хора, които я ценят(въпреки многото производствени дефекти напоследък, като боядисния електрод в купето :) ).

Това, че генерация от 1965 няма глезотийки от генерация 2018 е ясно. Въпросът е защо генерация 1965 още се произвежда и продава на пазара в същия си вид, защо няма никакво развитие технологично и т.н. А иначе разбира се че ще има купувачи, все някой ще си купи, но извън Русия, сравнено с продажбите на другите марки съм сигурен, че цифрите са плачевни и просто потвърждават горното.

Почти съм съгласен с теб, с изключение на следното: 1. На хората в отдалечените и сурови райони на руската федерация им е необходим просто устроен автомобил, които да е лесно да бъде ремоентиран и при полеви условия от непрофесионалисти. Съвременните коли за съжаление страдат от прекалено многото електроника в тях и именно там е слабото им звено. Затова има и търсене на подобни превозни средства - и затова преди по-малко от две години спряха от производсво Defender-a, а и G класата ще бъде скоро подменена. 2. Създадени са за нуждите на хората от руската федерация и не са мислени за външни пазари. Именно затова се гони и минималната цена и се придържат към спартанските интериор/екстериор. П.С. подобно е и положението със старите роувъри преди фалита им/ макар и значително по-добре от руските бих казал/ В интернет има доста сравнителни клипове между новите западни или източни и старите руски автомобили при техните идеални условия и се вижда добре кои са по-надеждни при тези условия... П.С. не защитавам руските автомобили; определено предпочитам новите технологични машини; имал съм и 2107 и знам какво дърво е спрямо конкурентите от запад/изток...

Пич, при -50 като замръзне компа на двигателя и калая на спойките стане на прах кво праиш? Палиш гумите да се сгрееш деоато мине някой да те забере. Като не сте в час с някои географско-климатични особености си трайте.

Егати и жалкият Дир :)))

"Силно впечатление им правят незабравимият ретро дизайн на микробуса и вниманието на съветските конструктори към най-малките детайли, като например фиксаторите на вратите." Особено стърчащите електроди.

Най-интересен ще е клип, в който някой от тези хора наистина си купува такава кола и я кара 100 дни. Бас ловя, че ще са още по-впечатлени от руските автомобили и технологиите им, насочени към удобството на потребителя: двузонов клинатроник, автоматична скоростна кутия, подгрев и вентилиране на седалките, лед светлини със следене на кривата на завоя, задна камера с прожектиране на 8-инчов дисплей, интелигентен круиз контрол, хед ъп дисплей, индикатор за сляпата зона на огледалото, автоматично спиране при препятствие, отваряене на багажника с движение на крака, амбиентно осветление в купето, няколко режима на движение и т.н и т.н, с които руските коли се славят и с които екстри всички потребители на видеото отдаавна са свикнали. Ааа, да не забравим и резултатите при краштестовете, защото те ще си возят и децата. На база на горното смятам, че руските автомобили ще ги спечелят завинаги като клиенти.

"Силно впечатление им правят незабравимият ретро дизайн на микробуса и вниманието на съветските конструктори към най-малките детайли, като например фиксаторите на вратите..." ?!? Really? Ни моа...

Влюбили се... От 325 милиона все ще се намерят няколко хаховци.

не разбрах а ЗАЗ тествали ли са,в пустинята им:)))))))))