Volkswagen ще представи три концептуални автомобила в Шанхай
Новите модели са електрически, свързани и интелигентни, като са адаптирани към китайските клиенти на марката
Стратегията "В Китай, за Китай" на марката Volkswagen придобива видима форма. На тазгодишния автосалон в Шанхай, който ще се проведе от 23 април до 2 май, едно от най-важните автомобилни изложения в света, трите китайски съвместни предприятия на Volkswagen ще представят електрически концептуални автомобили.
Светлините на прожекторите са върху електрически SUV в сегмент B от FAW-Volkswagen, с разширен пробег, благодарение на технологията за удължаване на пробега от SAIC Volkswagen, както и изцяло електрически SUV от Volkswagen Anhui.
И трите концептуални автомобила въплъщават новите китайски гени на Volkswagen, както по отношение на технологията и дизайна, така и по отношение на времето за разработка, което е съкратено с повече от 30%.
Всички концептуални автомобили, представени в Шанхай, принадлежат към групата на превозните средства с нова енергия. В Китай тази категория включва изцяло електрически превозни средства, както и модели с plug-in хибридни задвижвания и задвижвания за удължаване на пробега.
Само в групата на NEV, компанията Volkswagen ще пусне над 20 модела до 2027 г., което ще позволи на компанията да предостави правилното (частично) електрическо предложение за всички клиенти.
Производство на Volkswagen T-Roc за китайския пазар във фабриката на FAW-Volkswagen във Фошан, Китай
Снимка: Volkswagen"Нашата стратегия "В Китай, за Китай" ни постави на правилния път. Нашата цел е да останем водещият международен производител на автомобили в Китай - дори в ерата на интелигентните свързани превозни средства", каза Томас Шефер, главен изпълнителен директор на марката Volkswagen. "Имаме всичко необходимо, за да бъдем успешни - по-кратки срокове за разработка, силни партньори, усъвършенствано местно развитие, производство и инфраструктура, както и правилните продукти и иновации за нашите китайски клиенти. Точно това ще докажем с нашите почти производствени концептуални автомобили в Шанхай", допълни Томас Шефер.
"Ние адаптирахме нашите установени европейски дизайнерски ценности - стабилност, привлекателност и страст към китайския пазар. Резултатът е дизайнерска философия, която почита наследството на нашата марка, като в същото време отразява желанията и очакванията на ново поколение клиенти в Китай", коментира Андреас Минд, главен дизайнер на марката Volkswagen.
Търговското изложение в Шанхай се провежда на всеки две години от 1985 г., редувайки се с автосалона в Пекин. Те са най-големите автомобилни изложения в света. Тази година търговският панаир в Шанхай продължава от 23 април до 2 май, като първите два дни са запазени за журналисти.
Очакват се стотици хиляди посетители на панаира на милионния китайски метрополис през осемте дни, отворени за публиката. Преди две години над 1000 изложители от 17 страни представиха своите продукти и услуги на около 360 000 кв.м.