Серийната версия включва някои елементи от концепцията WRX, но е доста по-умерена и напомня на Impreza.
Subaru все пак посочва, че броните, предният капак, предните калници, задните врати, фаровете и стоповете са уникални за модела. Колата се вози на 17-инчови алуминиеви джанти с гуми Dunlop SP Sport Maxx RT.
Вижте снимки >>
Кабината е силно повлияна от Impreza, но включва спортни седалки, спортен волан, алуминиеви педали и меки на допир материали. Приборите също са нови, има 4,3-инчов информационен дисплей и автоматичен контрол на климата.
Опциите включват кожени седалки, отопляеми предни седалки, GPS навигация и 440-ватова аудио система Harman/KARDON.
Мощността се осигурява от 2,0-литров четирицилиндров турбиниран боксер двигател с 268 к.с. и 349 Нм въртящ момент. Той може да бъде свързан с 6-степенна ръчна трансмисия или или с новата трансмисия Sport Lineartronic CVT с три различни режима: Intelligent, Sport и Sport Sharp.
При версиите с ръчна скоростна кутия задвижването към четирите колела е в съотношение 50:50, а при тези с автоматична - в съотношение 45:55 в ползва за задния мост.