Корейската компания KG Mobility (бившата SsangYong) постепенно изпълнява своите обещания. Преди две години тя представи концептуалния пикап O100 и обеща да започне серийното му производство. Сега виждаме финалната версия, която ще излезе на пазара под името KGM Musso EV.

В средата на 90-те години на миналия век с помощта на всъдехода на рама - Musso, неизвестната преди това корейска компания SsangYong си проправи пътя към международните пазари. Голямата кола с лицензирани агрегати на Mercedes-Benz се оказа като цяло успешна и остана на поточната линия от 1993 до 2006 г. Десет години по-късно името Musso се върна в експлоатация, но само за експортните пазари. Сега това е името на пикап, базиран на всъдехода на рама Rexton.

KGM Musso EV

Снимка: KG Mobility

Новият KGM Musso EV отбеляза завръщането на позабравеното име в корейската гама след 19-годишна пауза. Инженерите се гордеят, че това е първият електрически пикап в Южна Корея. Новият Musso EV е вариация на серийния кросоувър KGM Torres EVX. Електрическият пикап има монококова каросерия и е със задвижване на предните колела от един електромотор с мощност от 207 к.с. Все още няма технически подробности за пикапа и снимки на интериора, но не се очакват фундаментални технически разлики спрямо кросоувъра.

KGM Musso EV

Снимка: KG Mobility

Предната част на каросерията всъщност е взета от електрическия Torres EVX. Пикапът има само различна броня с изобилие от черна пластмаса и по-масивни разширения на калниците. Междуосието е увеличено, товарното отделение е структурно комбинирано с кабината, като са осигурени и остъклени надстройки. По предварителна информация пикапът ще получи по-компактна батерия с капацитет 80,6 кВтч вместо 73,4 кВтч за кросоувъра. Световната премиера на електрическия пикап KGM Musso EV ще се състои през март. Тогава ще бъдат оповестени всички подробности и ще бъдат обявени цените.

KGM Musso EV

Снимка: KG Mobility