Новите брони, тънките фарове и 18-цоловите алуминиеви джанти са първите неща, които правят впечатление във външността на обновения Focus ST.

Вижте снимки >>

Промените по интериора са по-скромни и засягат главно обновения дизайн на централната конзола и новия волан.

Слуховете за нов дизелов двигател
, се оказаха верни. Той ще е предназначен само за европейския пазар и ще бъде с 2.0-литров TDCi двигател със 185 к.с. и 400 Нм въртящ момент. С него колата ще ускорява от 0 до 100км/ч за 8.1 секунди и ще има максимална скорост от 217 км/ч.

По отношение на горивната ефективност, собствениците на тази версия ще могат да очакват среден разход от около 4.4 литра на 100 км.

Освен новите двигатели Focus ST разполага с подобрено окачване, спортни предни амортисьори и система за стабилност - Electronic Transitional, за която от Ford казват, че - "поддържа оптималната възможна прецизност, давайки по-добър контрол над автомобила при резки промени в движението, направени с бърза скорост - например неочаквана промяна на платното за движение".

Ford ST ще бъде поръчан в Европа още тази есен, а първите доставки са предвидени за началото на 2015 година.