Обновеното Audi e-tron GT получи базова версия с по-голяма батерия
Електрическият спортен седан с четири врати ще може да изминава автономен пробег до 622 км с едно зареждане
Марката Audi, част от германския концерн Volkswagen, представи серийните изцяло електрически спортни седани e-tron GT и RS e-tron GT през 2021 г. Моделната линия претърпя актуализация през юни 2024 г., но тогава дебютираха само върховите модификации - S e-tron GT, RS e-tron GT и RS e-tron GT performance, която зае мястото на новата топверсия. Сега, почти година по-късно, компанията Audi показа и базовата версия Audi e-tron GT quattro, която се присъедини към семейството.
Вижте как изглежда обновеното Audi e-tron GT >> >> >>
Електрическият спортен седан с четири врати е актуализиран като миналогодишните версии. Базовото Audi e-tron GT е получило различна предна броня с нови въздухозаборници, модифициран капак на мястото на традиционната радиаторна решетка, както и различни джанти. Коефициентът на аеродинамично съпротивление на този модел остана същият - 0,24.
Интериорът на обновения базов седан Audi e-tron GT quattro е получило нови предни спортни седалки с електрическо регулиране в осем посоки и с вградени облегалки за глава. Освен това е освежен с нови материали и цветови схеми, използвани за облицовката на интериора. Обемът на багажното отделение е 405 литра, а предното товарно отделение е намалено до 77 литра.
Новата версия на Audi e-tron GT quattro тежи с около 30 кг по-малко от настоящата версия S e-tron GT, представена през 2024 г. Комбинираната мощност на двата задвижващи електромотора е увеличила с 27 к.с. до 503 к.с., а когато се активира функцията Launch Control, максималната мощност се увеличава до 585 к.с. За да ускори от 0 до 100 км/ч, електромобилът се нуждае от 4,0 секунди.
По време на актуализацията на модела, батерията е заменена и капацитетът на новата 800-волтова батерия е 105 кВтч, от които 97 кВтч са на разположение на потребителя. Новата версия поддържа високоскоростно зареждане с мощност до 320 кВт, като в този режим можете да заредите батерията за пробег от 285 км за 10 минути.
Стартовата версия на спортния седан има пробег от 622 км с едно зареждане според цикъла WLTP, докато предишният Audi e-tron GT постигаше автономен пробег от 487 км. Версията S e-tron GT може да измине не повече от 609 км с едно зареждане. Обновеният базов вариант на Audi e-tron GT вече е достъпен за поръчка на европейския пазар. Началната цена на модела в Германия е 108 900 евро. Производството на новата версия Audi e-tron GT се извършва в завода на Audi в Некарзулм, Германия.
Последвайте ни във Facebook и Instagram, за да научавате първи новостите от света на автомобилите.