На швейцарското моторшоу автомобилът присъства като прототип, но серийната му версия ще се появи най-вероятно още наесен в Париж, а до края на годината ще започне и производството. Ванът е с увеличени размери и коренно променен дизайн, като очакванията са да предлага по-високо оборудване и увеличено вътрешно пространство. Сред най-интересните автомобили на изложението изобщо е концепцията Saab 9-X Biohybrid. Тя със сигурност е предвестник на бъдещ модел в компактния клас в конкуренция с луксозните хечбеци BMW 1-series, Audi A3, Volvo C30 и т.н. Концепцията се задвижва от 1,4-литров двигател (200 к.с.), който работи на биоетанол. Предавателната кутия е 6-степенна полуавтоматична. Ускорението от място до 100 км/ч става за по-малко от 8 секунди, а вредните емисии са между 57 и 105 г/км в зависимост от режима на задвижване.