На автосалонът в Детройт, който започна в неделя, Mitsubishi представи два нови автомобила. Lancer Ralliart застава по средата между обикновения Lancer и бегачката Evolution X, докато Concept-RA демонстрира как би могла да изглежда една спортна кола с екологичен дизелов двигател. Докато флагманът Lancer Evolution конкурира пряко Subaru Impreza STI, то малко по-слабата версия Ralliart ще конкурира Impreza WRX. Двигателят на „по-малкия Evolution” ще бъде 4-цилиндров, 2,0-литров MIVEC бензинов с турбокомпресор, генериращ максимална мощност от 240 к.с. и 343 Нм въртящ момент. Скоростната кутия е 6-степенна полуавтоматична TwinClutch SST с двоен съединител, а задвижването става на четирите колела посредством активния централен диференциал (ACD) на Mitsubishi. ACD се управлява електронно и представлява многопластов съединителен диференциал, който променя предаването на двигателната сила отпред/отзад в зависимост от начина на каране с цел максимално сцепление. Дизайнът на Ralliart ще наподобява този на Evolution X с агресивната предница, заден дифузьор, двоен ауспух и въздухозаборник на предния алуминиев капак. Вторият модел на Mitsubishi e екологичната концепция Concept-RA. Двигателят е 2,2-литров турбодизел със системата за контрол на разпределителните валове MIVEC, пиезоинжектори и променлива геометрия на турбината. Максималната мощност е 200 к.с., а максималният въртящ момент 420 Нм въртящ момент. Скоростната кутия е Twin Clutch SST, полуавтоматична 6-степенна, със система за контрол на динамиката S-AWC.