Благодарение на доста голямото търсене за малки и повратливи купета и кабриолети (както и на плановете за конструирането на предстоящия офроуд модел Crossman) от Mini твърдят, че очакват увеличаване в продажбите през следващата година, въпреки че общите очаквания за автомобилната индустрия не са особено розови по отношение на 2009 година. Mini обаче целят постигане на 1 % скок в продажбите спрямо 2008 година. “Ще продължим да увеличаваме продажбите си през 2009 година независимо от глобалната криза“, каза пред специализираното немско издание Auto Motor und Sport маркетинговият директор на Mini, Волфганг Армбрехт. Продажбите на Mini за ноември са в едни много добри граници и реално отбелязват минимален спад спрямо другите играчи на пазара. Продажбите на компанията са скочили със 7.6 % спрямо 2007 година, което донякъде се дължи и на факта, че през 2008 година бе пуснат удълженият Clubman. Mini са продали 217 400 автомобила до края на ноември, което означава, че определено не са далеч от 222 900-те бройки, продадени през 2007 година.