Кореец възражда легендата Citroen DS19
Citroen лансира луксозната си марка DS през 2009 година, като доскоро се смяташе, че тя ще се окаже поредният маркетингов експеримент.
При леките автомобили ролята на флагман на DS пое DS9, но независимите дизайнери гледат по-напред в бъдещето и си представят дали е възможно класиката DS19 да бъде възродена, но в изцяло електрически вариант.
Сега DS присъства на европейския и китайския пазар, а анализаторите сочат, че възраждането на модели като DS19 ще е трудно по простата причина, че поколения клиенти не разпознават в лицето на масовите френски производители създатели на луксозни автомобили.
Погледът в бъдещето на DS и възможното съживяване на DS19 дължим на младия корейски дизайнер Санг Вон Ли, който вече е натрупал опит в Hyundai Северна Америка, Tesla и Volvo Cars. И неговата представа за модерна версия на DS19 показва, че той съживява не само силуета и формите на модела, но и някои характерни негови елементи – високо разположените стопове, формата на фаровете, оформлението на хромираната радиаторна решетка и т.н.