Автомобилът има динамична осанка, допълнително подчертана от липсата на B-колони. Колата е със състезателно-луксозна ориентация, което личи още от пръв поглед. Колелата са 21-инчови с централен монтаж, обрамчени с червен кант и вкарани в специални полусликове Kumho. Двигателни са, разбира се, задните, а задвижващият им агрегат притежава 8 цилиндъра, подредени във V-формация. Изгорелите газове излизат през два двойни ауспухови накрайника, интегрирани в страничните престилки. Аеродинамиката на каросерията също е подчинена на чистия „перформънс". Подът е изцяло плосък, като в задната част прелива в масивен дифузьор, осигуряващ област на ниско налягане под купето. Спойлерът над багажника не е за естетика, а добавя още повече натиск на задвижващата ос. Вътре в Holden-а се настаняват до 4 човека, като могат да се осигурят с 4-точковите предпазни колани. Основата на всяка седалка е изградена от карбон и притежава стабилна странична опора. Скосеният в долната си част волан също е направен от въглеродните влакна. LCD прибор индикира скоростта, оборотите и цялата информация, нужна на водача. ТТ данни не са оповестени, но е известно, че "осмакът" може да гори и етанол Е85. Кутията е шестстепенна, ръчна.