Jeep Avenger вече е поръчан от над 40 000 клиенти
80% от продадените автомобили са в двете най-високи нива на оборудване - Altitude и Summit
Изцяло електрическият Jeep Avenger е в основата на нарастващото присъствие на марката Jeep в силно конкурентния сегмент B-SUV на европейския пазар. От представянето му на изложението в Париж през миналата година, новият Jeep Avenger вече е поръчан от над 40 000 клиенти.
Благодарение на търсенето на Avenger в периода между януари и август тази година, продажбите на марката Jeep в сегмента на малките SUV се увеличиха с 33,5% в сравнение с миналата година, което съответства на увеличение на обемите от 60% спрямо ръста на индустрията в сегмента от 12,8%. През последните три месеца доставките на Jeep Avenger на още няколко пазара допринесоха за ръста на продажбите на марката в сегмента.
Търговският импулс на Jeep Avenger се допълва от широкото признание в индустрията за първия изцяло електрически SUV на марката. Проектиран и произведен като истински Jeep от първия ден, Avenger вече натрупа 10 награди, включително "Автомобил на годината в Европа" за 2023 г., "Най- добър семеен SUV" в конкурса "Световна дамска кола на 2023 година" и "Електрическа кола на годината" на наградите на британското издание Top Gear.
Над 40% от потвърдените поръчки за новия Jeep Avenger са за електрическата версия, което е доказателство за нарастващия интерес на клиентите към изцяло електрическата модификация на модела. Успехът на новия Jeep Avenger е придружен от стабилните продажби на Jeep Renegade с повече от 32 000 регистрирани единици срещу 31 705 през същия период на 2022 г.
"Jeep Avenger е проектиран да отговаря перфектно на нуждите на европейските клиенти и това се доказва от впечатляващите резултати, които Avenger постига в цяла Европа. Успехът на Jeep Avenger се допълва от силния импулс на продажбите на Jeep Renegade, който расте година след година, демонстрирайки, че двата модела се допълват взаимно, като предлагат две напълно различни, екологични и завладяващи алтернативи във високо конкурентния пазар на сегмента B-SUV", каза Ерик Лафорж, ръководител на марката Jeep в Европа.
Изцяло електрическият компактен SUV Jeep Avenger предлага истински представител на марката Jeep в компактна форма, за да гарантира спокойствие при всякакви условия, както на пътя, така и извън него.
Новото електрическо задвижване включва уникален 400-волтов електромотор, за да предложи автономен пробег до 400 км според стандарта WLTP и до 550 км при градско шофиране, а способността му за бързо зареждане осигурява на водачите енергия за 30 км само за три минути.
За Jeep Avenger се предлагат четири нива на оборудване в зависимост от пазара и всяко от тях има специфична мисия - Avenger, Longitude, Altitude и Summit. Според пазарните данни, 80% от продадените автомобили Jeep Avenger са в двете най-високи нива на оборудване - Altitude и Summit. Предпочитаният цвят е черен с 30% от общите продажби.