В такова отношение поне положителните материали в медиите помагат малко на корееца. Но вече всичко като че ли ще стане по-лесно, след като стане ясно, че колата е спечелила пет звезди за безопасност на наскоро проведените краш тестове NHTSA. Genesis спечели пет точки за предни и странични удари, което отразява страхотната здравина на самото шаси, както и стандартното оборудване за безопасност - осем въздушни възглавници, както и електронни активни ограничители за главите. Други екстри, които допринасят за безопасността на колата, включват стандартна система за стабилност, както и спирачен асистент с електронно разпределяне на спирачното разпределяне. Hyundai в случая са обаче много горди от активната система за ограничаване за главите, която поставя модела редом до конкурентите им като BMW, Mercedes Benz и Lexus. Именно това са другите автомобилни производители, които предлагат подобни системи стандартно. Технологията е доказана, като идеята е, че тя намалява опасността от камшичния ефект при удар отзад. Каросерията на модела също е получила нужните "почести". Genesis може да се похвали със здрава стомана, лазерно заваряване, както и модерна система за конструиране. Освен това около пътниците има лека, но изненадващо здрава рама. По-рано през тази седмица стана дума, че Hyundai обмислят евентуално да внедрят в своя седан и новия си 5-литров V8 Tau двигател. Това е поредната стъпка, с която корейците карат своите опоненти да се постреснат.