Ford Ranger ще може да се движи изцяло на ток повече от 45 км
Захранващо устройство на борда има достатъчно енергия за включване на мощни машини за работа или електроуреди за пикник в планината
Ford ще предложи на клиентите plug-in хибридна версия на своя пикап Ranger, съчетаваща възможност за електрическо шофиране в комбинация със захранващо устройство на борда, от което потребителите ще могат да захранват мощни електроуреди за работа или електроуреди за пикник в планината. Производството на първия по рода си Ford Ranger Plug-in Hybrid ще започне в края на 2024 г., а доставките до клиентите са предвидени за началото на 2025 г.
Вижте как изглежда новият Ford Ranger Plug-in Hybrid >> >> >>
Новият модел ще отбележи значителна стъпка напред в плановете на Ford да предложи пълна гама от опции за задвижване на пикапа от средния сегмент. Клиентите на Ford Ranger Plug-in Hybrid също ще се възползват от екосистемата от решения на подразделението Ford Pro за опростяване на прехода към електрически превозни средства със зареждане, софтуер и опции за обслужване, за да помогнат на бизнеса им да процъфтява.
"Ford Ranger Plug-in Hybrid ще помогне на клиентите да пристъпят напред към електрифицираното бъдеще, с повече увереност и възможности от всякога, като същевременно запазим Ranger в челните редици на иновациите и лидерството в сегмента на пикапите от среден размер", каза Ханс Шеп, генерален мениджър на Ford Pro за Европа.
Новият Ford Ranger Plug-in Hybrid ще осигури по-голям въртящ момент от всеки друг Ranger, като комбинира 2,3-литров 4-цилиндров бензинов турбодвигател EcoBoost с електрически мотор и акумулаторна батерия. Това задвижване ще позволи на новия Ranger Plug-in Hybrid да се управлява в чисто електрически режим за целеви диапазон на шофиране от повече от 45 км.
Възможността за чисто електрическо задвижване отваря нови възможности за собствениците на фирми във все по-голям брой малки и големи градове със зелени зони с ниски емисии. Максималният капацитет на теглене на ремарке със спирачки на Ranger Plug-In Hybrid е цели 3500 кг, т.е. същият като на останалата част от гамата на Ranger.
Новият Ford Ranger Plug-in Hybrid ще предлага и захранващо устройство на борда, позволявайки на клиентите да захранват своите мощни електрически инструменти и уреди на работна площадка или електроуреди при къмпинг в планината, като ги включват в електрически контакти, вградени както в товарния леген, така и в кабината.
Това означава, че обемистите и тежки генератори могат да бъдат оставени у дома, така че в товарния леген да има повече място за друга екипировка и оборудване. В допълнение към наличието на електричество, електрическите режими на задвижване на Ranger Plug-in Hybrid ще дадат на клиентите повече гъвкавост при вземането на решение как и кога да използват мощността на батерията.
Новият Ford Ranger Plug-In Hybrid също е оборудван със система за задвижване на четирите колела с избор от пет режима и усъвършенствани функции за безопасност и помощ при водача. Новият Ford Ranger Plug-in Hybrid запазва доказаните си способност на офроуд и в същото време предлага на клиентите електрическо шофиране с нулеви емисии за кратки пътувания или динамично хибридно представяне, което засилва позициите на Ford Ranger като най-продавания пикап в Европа.