Основните критерии, взети предвид, бяха просторният интериор и съотношението динамика/оборудване спрямо цената на автомобила, най-добрите в класа експлоатационни разходи (€0,25/км на база 25 000 км пробег за 3 години) и остатъчна стойност (49% на база годишен пробег от 25 000 за три години), съобщиха от компанията.
Журито бе съставено от автомобилни експерти, журналисти и маркетинг специалисти. Негов председател бе президентът на Argus Group, Александрин Бретон де Лео. За наградите бяха номинирани всички модели, лансирани през 2012 г. След поредица от редакционни срещи кандидатите бяха сведени до пет, като последното гласуване определи победителя.
Представено на автомобилното изложение в Женева по-рано тази година, Lodgy е първият MPV модел на Dacia. Подобно на другите модели на марката, Lodgy предлага пространство на автомобил от сегмент С, но на цената на автомобил от В сегмент.
Dacia Lodgy се предлага в 5- и 7-местни версии. Просторът й, модуларният интериор и големият багажник (повече от 2600 литра) са от големите предимства на модела. Автомобилът разполага с MEDIA NAV мултимедийна система, която обединява в едно GPS, радио, Bluetooth и 18-сантиметров сензорен дисплей.
Dacia Lodgy е в продажба в България от септември тази година, като цената й започва от 19 400 лева с ДДС.
Вижте снимки на Lodgy >>