6 |
4
Citroen се подиграва със собствения си модел
"Странно, но дизайнерът още не е уволнен" и "Да, прилича на тостер" са част от рекламите за Citroen Ami.
Автомобилният свят е виждал всякакви необичайни реклами, но никоя до момента не прилича на тази за новия Citroen Ami. Кампанията, изработена за французите от агенция Buzzman, е всъщност серия от подигравателни и иронични коментари за новия електрически модел: "прилича на тостер", "най-удивителното е, че още не сме уволнили дизайнера" и така нататък (можете да ги видите в галерията под статията), предава Automedia.
Вижте всичко за Citroen Ami >> >> >>
Необикновените рекламни послания бяха тиражирани в средата на април и се радват на доста голям интерес. Докато обикновените реклами подчертават достойнствата на продукта, тук Citroen набляга на неговите недостатъци. Такъв подход е разбираем, защото Ami по същество е бюджетен и ултракомпактен електромобил, създаден изцяло за големи градове като Париж. Той не би могъл да се конкурира с конвенционалните автомобили като удобства, динамика и обхват (едва 75 км с едно зареждане).
Силата му е в друго: изключително ниската цена. Във Франция можете да го имате срещу месечна вноска от едва 19.90 евро, след първоначалната от около 3500. И това е преди да се калкулира субсидията от държавата. Освен това според френските закони Ami може да се кара и от лица над 14 години, без шофьорска книжка за леки автомобили.
Вижте всичко за Citroen Ami >> >> >>
Необикновените рекламни послания бяха тиражирани в средата на април и се радват на доста голям интерес. Докато обикновените реклами подчертават достойнствата на продукта, тук Citroen набляга на неговите недостатъци. Такъв подход е разбираем, защото Ami по същество е бюджетен и ултракомпактен електромобил, създаден изцяло за големи градове като Париж. Той не би могъл да се конкурира с конвенционалните автомобили като удобства, динамика и обхват (едва 75 км с едно зареждане).
Силата му е в друго: изключително ниската цена. Във Франция можете да го имате срещу месечна вноска от едва 19.90 евро, след първоначалната от около 3500. И това е преди да се калкулира субсидията от държавата. Освен това според френските закони Ami може да се кара и от лица над 14 години, без шофьорска книжка за леки автомобили.