Благодарение на новия двигател с механичен компресор LS9, който е с работен обем от 6,2 литра и конфигурация V8, новият Corvette ще разполага със 100 к.с. сили на литър обем, или с над 620 к.с., и 800 Нм въртящ момент. За момента от GM не предоставят точни данни, защото двигателят е в процес на калиброване. Основната причина за голямата мощност на новия ZR1 е механичният компресор от Eaton. Той е на роторен принцип с уникален дизайн. Притежава интегрирана охладителна система, която охлажда нагнетения въздух за максимална ефикасност. Двигателят LS9 е първият от няколкото нови двигатели small-block на GM с принудително пълнене, които ще бъдат представени в близкото бъдеще. Скоростната кутия на Corvette ZR1 ще бъде шестстепенна, механична Tremec TR6060 с двоен съединител. Базирана е на вече доказалата се T56 скоростна кутия, но е модифицирана да може да издържи на масивния въртящ момент от двигателя LS9 и по-бърза смяна на предавките. Новият Corvette ще е оборудван с гуми Michelin Pilot Sport с големина 285/30ZR19 отпред и 335/25ZR20отзад. Спирачките Brembo са направени от карбон и керамика и ще се монтират като базово оборудване. Задните спирачки са заимствани от Ferrari Enzo, като диаметърът на диска е 15 цола, докато предните са съставени от 15,5-цолов диск и 6-бутален спирачен апарат. Цената на 2009 Chevrolet Corvette ZR1 се очаква да бъде около $100 000 в САЩ.