Стандартният вариант се захранва от 6.0-литров V12 би-турбо двигател AMG, произвеждащ 630 к.с. и 1000 Нм въртящ момент. Brabus е увеличил мощността до 800 к.с. и впечатляващ въртящ момент 1420 Нм, който обаче ще бъде ограничен до "скромните" 1100 Нм.
Вижте снимки >>
Базовият SL 65 AMG ускорява от 0 до 100 км/ч за 4 секунди, но силно модифицираният вариант е още по-пъргав и се справя с упражнението за само 3,7 секунди. Brabus 800 Roadster лесно достига и максималната скорост от 350 км/ч (електронно ограничена) - за сравнение, стандартният модел е ограничен до 250 км/ч.
Тунерът е помислил и за визията на модела. Brabus предлага аеродинамичен боди кит за роудстърa, който е разработен в аеродинамичен тунел. Всички компоненти са изработени от въглеродни влакна и могат да получат матово или гланцово покритие.
Колата се вози на 20-инчови джанти, обути във високоскоростни гуми с размери 255/30 ZR20 отпред и 305/25 ZR20 отзад. Роудстърът може да бъде снижен с около 25 мм благодарение на специален модул на окачването ABC. Други екстри включват диференциал с ограничено приплъзване и изцяло поръчков интериор с нов скоростомер, който отчита до 360 км/ч.