Токът никога не свършва в новата Mazda MX-30 R-EV

Батерията се зарежда както в контакта, така и от роторен бензинов двигател, който удължава пробега доколкото е необходимо

Обратно в новината

Коментари - Токът никога не свършва в новата Mazda MX-30 R-EV | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Не ми харесва как изглежда. Стъпка назад от агресивния вид на CX-5 2017. Купих на жена ми чисто нов CX-5 само за това как изглежда и разбира се платих още $600 за цвят. Няма да казвам какъв е цвета, всеки го знае. Иначе инфотеймънт системата е пълна скръб. Много е зле!

Няма големи минуси, а 2,5 бензин 4х4 е доста добър вариант в класа си. Багзника леко остъпва пред конкуренцията, но опцията резервна гума е прекрасна за пътуващи редовно и на големи разстояния.

...то то бая скъпа. Ванкела е зверска прахосмукачка, вие като на умряло, почти като набримчен яко пистов мотор. Излишен товар за един явно градски автомобил. За магистрала е доста скопен. 680 км с 50л бензин (и това вероятно е само с шофьора при скорост 90км/ч) си е адски зле. Пълно недоразумение. Ограничен е до 140км/ч, защото мотора на максимална мощност не може да генерира достатъчно енергия за да търкаля каручката по-бързо.

Тая кола е близо 2 тона по спецификация - е как да има пробег? Проектантите са спали в часовете по физика.

При среден разход от 1 лт на 100 км как така изминава 680 км максимално или изразходва 1 лт докато шофирате само на Ел защото в противен случай гори като змей но се движиш на електро

1l на 100 км е ако цял месец си го караш само на ток в града и накрая излезеш да ги изгориш някъде един резервоар бензин на дълъг път. Иначе разходът на бензин за един резервоар може да се сметне грубо така - от 680 км сумарни първите 80 ще ги минеш изцяло на ток и после другите 600 ще са с горене на бензин. То ест след като свърши тока ще изгориш 50 литра бензин за 600 км пробег или иначе казано 50/6 ~ 8 литра бензин на 100 км. За сравнение Тойота Rav4 Plug-in, която е по-голяма и по-тежка, но е горе долу със същата по размер батерия, като изхаби батерията в хибриден режим харчи около 5-6 литра бензин на 100 км извънградско. Разход около 8 литра на 100 км при Rav4 Plug-in може да се види на магистрала при каране със 140 км/ч, но на извънградско с 90-100 км/ч е значително по икономична хибридната система на Тойота в сравнение с тази Мазда.

в града е с регистрация на пръгин-хибрит , демек на платен паркинг , извън града е на 50 литра за , там нещо смоталясаха на 600 километра !!! То един пасат с 50 литра ще иде и ще се върне от тия 600 километра .

Японски глупости.

Това си е чист плъг-ин хибрид. Не е единствият, при който двигателят с вътрешно горене е само генератор на ток. А пък първият е създаден още в началото на миналия век. Сървемнните тролейбуси също са такива - имат си малък дизелов двигател за генератор на ток. А пък автоматична скоростна кутия с една предавка, това направо е велико.