Коментари - Tesla изпревари Toyota, вече е най-скъпа в автоиндустрията | Авто.dir.bg
Коментари
Отдавна има decoupling между фондовия пазар и реалната икономика. Фондовият пазар е едно глобално казино и сегашната ситуация до голяма степен го доказва. Икономиката се срива, индексите летят нагоре, все едно сме в невиждан подем. Сходна е ситуацията и с цената на физическото и на хартиеното сребро. Да не говорим, че съотношението между борсовата капитализация и доходността от дивиденти отдавна е излязло извън всякакви рамки. Навремето е било в диапазона 1:6-1:10, а сега е 1:гьотере.
Tesla изпревари Toyota, вече е най-скъпа в автоиндустрията Капитализация -Тесла моторс- 185,3 милиарда долара,капитализация - авто Ваза само 0,9 милиарда долара !!! Тук ясно се вижда как всички, в това число и ватенките, които живеят в САЩ се редят на дълги опашки за Тесла: ТУР по фабрике TESLA ВЫДАЧА КЛЮЧЕЙ от нашей TESLA : https://link/watch?v=TLtOZm2svrU Частната компания на Маск - с екип от само 7 000 души. Роскосмос - от 240 000 души - 34 пъти в повече!!!, Защо кремълските ботове се сдухват до припадък при споменаването на Илон Маск? Всичко е достатъчно просто. Твърде голяма , и очи биеща е разликата в "успехите" на тотално изостаналият държавният ватен Роскосмос и една частна американска фирма. И ватната злоба не може да прости това. Mask обаче е фантастичен човек и с фантастичните си постижения вече е влязъл в историята - като ТВОРЧЕСТВО! Но наглите ватенки в своята космическа импотентност имат дързостта да оплюват дори него, сякаш това е вторият Навални. Въпреки, че е разбираемо: той (какъв ужас!) им открадна бизнеса в космоса. А "най-големия човек на всички времена за ватенките - Путин е пълен лузър, икономиката му и рублата е срината, стандарта на живот потъва непрекъснато все надолу, безсмислени войни е започнал .С целия свят е развалил отношенията.... дори и спортистите му , благодарение на него без Олимпийските игри останаха! Такива ми ти комунистически работи
Тойота се държи предимно от американските инвестиции и продажбите в Америка. иначе е спукан балон, който не може да се мери с иновативните технологии на тесла. иначе Тойота става за простонародна кола като евробангиите фолквагон например
Пазарната капитализация е нещо спекулативно, това е като рейтинга на политиците - днес е висок, утре може да се срине. Все пак е хубаво, защото ще дръпне останалите.
Обем продаж Тойота 10,5 млн. за 2019г. Обем продаж Тесла за 2019г. - 380 хиляди. при еднаква капитализация!!! За какво говорим? Поредет ФАЩ балон!!!
Обем продаж Тойота 10,5 млн. за 2019г. Обем продаж Тесла за 2019г. - 380 хиляди. при еднаква капитализация!!! За какво говорим? Поредет ФАЩ балон!!!
Ако парите на Тесла бяха основно от продажби (както е и при ФВ и Тойота) щеше да е впечатляващо. Парите на Тесла идват от новонапечатаните долари, попаднали в ръцете на най-облагодетелстваните банки и инвеститори, които се чудят какво да ги правят.
Я! В България имало един нормален, спокоен, разумен и не-мразещ човек. Невероятно! Здрав да си нормален човек!
Пазарната капитализация на компанията е без значение за потребителя. Тя зависи от много фактори и, ако не е положена върху много здрави основи - материални активи и реална репутация, може да се срине за миг, само в резултат на една лоша бизнес или дори политическа новина. На този фон, Тойота Корола Хубрид 2020 г. може да се закупи за малко над 40к лева. Автониомната система на автомобила позволява да се шофира сам от София до морето, с изкл на отсчеките на магистралата без маркировка, като сам взема завоите със зададената скорост и спазва дистанция от предния автомобил, при разход от около 5 л на сто за 3 големи пътници и много багаж при каране с максимално допустимата скорост от 120-140 км/ч. и вкл. климатроник. Тесла е още много далеч от нас - много е скъпа, не дава достатъчно километри автономно каране, а сервизирането е една не много ясна тема като разходи, местоположение на сервизите в Европа и период, в който оставаш без кола (без заместващ автомобил), та дори не знам дали имат и представителство у нас. За мен има много модерни, екологични и високотехнологични автомобили, които хората у нас могат да си позволят да купят нови, тъй като са на цената на средностатистически малък седан с ДВГ от непремиум марка. Така че статистиката за пазарната капитализация на тесла е много интересна, но много бих се радвал да получавам поне 25% от новините за неща, които ме касаят пряко като потребител, и за модели, които можем да си позволим всички ние. За съжаление тази рубрика рядко дава такива новини. На мен например са ми интересни хибридите на сузуки, на форд и т.н. и сравнение с ДВГ на Рено, Пежо, Шкода и т.н. Кьонигсег, Макларън, Вул, Ламбо, Алпайн, ретро наточени ферарита и т.н. са много приятни за очите, но напълно безолезни за нас, тъй като принадлежат на един друг свят ;) Бъдете здрави!
Tesla изпревари Toyota, вече е най-скъпа в автоиндустрията
Очакваното от мнозина разместване в автомобилната индустрия вече е факт. Tesla изпревари Toyota и се превърна в най-скъпата автомобилна компания в света.
Обратно в новината