Странната история на ”най-градската” кола на Лада

Лада Ока, известна още и като ВАЗ-1111, СеАЗ-1111 и КамАЗ-1111, е един доста любопитен компактен автомобил, дебютирал в самия край на СССР.

Обратно в новината

Коментари - Странната история на ”най-градската” кола на Лада | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Еееххх, де да имах такова бижу в далечната 1978-ма,когато си купих първата кола със студентски пари...ЗаЗ-965 А ....вратите му не само бяха големи,но се отваряха и на обратно-понякога и в движение...иначе "малък танк"...с толкова корава тенекия и същият разход ...под 8/100 не падаше,защото го карах ,като "Порше" ...така му и казвах ...моето ЗаПОРШЕ ...А какъв секс му хвърляхме с гаджето на...задната седалка,какво сгъване падаше само...маллеейй,докато бензиновата печка бумтеше ,навън бръснеше сняг ....еееххх луди-млади годиниии :)))Днешните разглезени младежи ,нищо не знаят ....

Оригиналната идея за име на колата е Кама, която да се произвежда в завода на КАМАЗ. Очаквали са търсенето да е толкова голямо, че са предвидили производство в още два завода (и така се появяват другите имена). Резултатът е плачевен. Сигурно няма друга кола, за която в Русия да има толкова много вицове.

6 / шест / литра на сто от 0,65 литров двигател и тежест на "автомобила" 600 кг... И само това да е: Широките врати правят колата уязвима на страничен удар, а след 1991 година качеството на заварките рязко спада и понякога слаб удар направо "разпада" автомобила. "Експертите заявяват, че методиката на краш тестовете на EuroNCAP не позволява да се разбере дали колата е "просто опасна или катастрофално опасна". " А, че е крадено дайхатцу се вижда с просто око.....жалка работа..

е трудно да премине краш тестове. Преди няколко дена новата фиат панда се сгромоляса на такива тестове; нула звездички.

Краш тестовете през 91-ва и през 2019 са съвсем различни. Днес това недоразумение не би стигнала дори до тестове.

Реклама на поредния руски боклук.