Руснаците не приемат с ентусиазъм възраждането на ”Москвич”

За мнозина руснаци до края на 20 век да притежаваш "Москвич" - гордостта на съветското автомобилостроене, беше въпрос на чест, разказва Ройтерс.

Обратно в новината

Коментари - Руснаците не приемат с ентусиазъм възраждането на ”Москвич” | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Бягай да се запишеш, че редът ти ще дойдеслед 10 години.

Имал съм дори два Москвича 412. Такива боклуци бяха. През ден, два лежах на улицата да ги ремонтирам. Беше мъка!

Москвич никога не е бил гордостта на автомобилостроенето им. Но понеже Жигули е по лиценз на Фиат, за много руснаци Москвича си беше по-техен.

408 - само диференциала не съм разглобявал, но и тои виеше. Натоварих всички инструменти и приспособления с лопата в багажника и така се оттървах.

Знаете ли как погребват притежател на москвич?Прав,защото цял живот е лежал под него да го ремонтира:)

Москвич си бе символ на руската мърлявщина - пълни боклуци. Разликата с други соц возила като полския Фиат бе колосална. Тъста ми е казвал, че когато си купил първият западен автомобил (преди 25 години Голф 2) разбрал, че до тогава само си е мислил, че има автомобил.

Първата ми кола беше москвич дванайсетак. Брутален! На 30 години, купето изгнило отвсякъде, а двигателя като нов. Вдигаше 140 без проблеми. Приятел с москвич удари пежо 206. Още го подиграваме, защото баща ми подари страничния мигч за 2лв и това беше ремонта, а за пежото нашия плати обезщетение над 200лв. Блокът им беше изграден от алуминий май и затова добре ги изкупуваха от вторични. Но за тукашните индивиди е малко обидно да сравняваш коли от различни поколения, че нещо ако го сравнявам с днешен Майбах, ама той Москвича гич не ставал! Хайде по-сериозно! Да видим как ще изглежда новата модификация, че едва ли ще пуснат модела от осемдесета?

АЗЛК - Ах Защо Ли те Купих

Ако на един китайски автомобил сложиш емблема "Москвич", това "Москвич ли ще е?