Коментари - Руснаците не приемат с ентусиазъм възраждането на ”Москвич” | Авто.dir.bg
Коментари
Първата ми кола беше москвич дванайсетак. Брутален! На 30 години, купето изгнило отвсякъде, а двигателя като нов. Вдигаше 140 без проблеми. Приятел с москвич удари пежо 206. Още го подиграваме, защото баща ми подари страничния мигч за 2лв и това беше ремонта, а за пежото нашия плати обезщетение над 200лв. Блокът им беше изграден от алуминий май и затова добре ги изкупуваха от вторични. Но за тукашните индивиди е малко обидно да сравняваш коли от различни поколения, че нещо ако го сравнявам с днешен Майбах, ама той Москвича гич не ставал! Хайде по-сериозно! Да видим как ще изглежда новата модификация, че едва ли ще пуснат модела от осемдесета?
Москвич си бе символ на руската мърлявщина - пълни боклуци. Разликата с други соц возила като полския Фиат бе колосална. Тъста ми е казвал, че когато си купил първият западен автомобил (преди 25 години Голф 2) разбрал, че до тогава само си е мислил, че има автомобил.
Москвич никога не е бил гордостта на автомобилостроенето им. Но понеже Жигули е по лиценз на Фиат, за много руснаци Москвича си беше по-техен.
Имал съм дори два Москвича 412. Такива боклуци бяха. През ден, два лежах на улицата да ги ремонтирам. Беше мъка!
408 - само диференциала не съм разглобявал, но и тои виеше. Натоварих всички инструменти и приспособления с лопата в багажника и така се оттървах.
Руснаците не приемат с ентусиазъм възраждането на ”Москвич”
За мнозина руснаци до края на 20 век да притежаваш "Москвич" - гордостта на съветското автомобилостроене, беше въпрос на чест, разказва Ройтерс.
Обратно в новината