Пълен обрат: Renault Megane Sedan се завръща в Европа с икономичния дизел

Компанията предлага седана с 1,5-литровия 4-цилиндров турбодизелов двигател в Полша, Чехия и България

Обратно в новината

Коментари - Пълен обрат: Renault Megane Sedan се завръща в Европа с икономичния дизел | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Време е да се приеме пълна забрана за производство експлоатация на дизелови автомобили от всякакъв ранг. Пълна конверсия на бензиновите на газ и масово навлизане на електромобили в градовете. Достатъчно хора загубиха живота си от да некачествен въздух.

Ти си болен. Още ли си мислиш, че бензина и тока са екологични? Другото е че тоя 1.5 дизел ще изкара 500к километра преди да се рециклира, а другите ще отидат на боклука много по рано.

време е да се осмисли производството на електрокарите. Минаваш 200 км и ти трябва контакт. Качваш се на дизела и отиваш и се връщаш от морето с един резервоар

Видяха "Дебелия" и бързат та да изкарат някое Евро отгоре... Продажбите и печалбите им се сриват ... , обединението с Нисан и Мицубиши е пред разтуряне и вече няма нови японски технологии за без пари...Новите им модели са прекалено скъпи, спрямо конкуренцията и това което предлагат за тези пари, а пък качеството отдавна не това което беше. Да се гушнал със Стелантис и да чакат заедно края.... макс 5г

Ако Рено не бяха купили фалиралия Нисан сега Нисан щеше да е история.

Нова нафтова печка работеща с крадена нафта от БДЖ:)))

Браво

Най-после !

дедо Дизел !

ез никакви хириди/мибриди !!!!

Най-икономичния и здрав дизел