Коментари - Новото Korando заплашва лидерите на пазара | Авто.dir.bg
Коментари
Грозно, по-грозно, най-грозно, SsangYong... Този път е малко по-добре и прилича на Дачия, но е толкова далеч модерен SUV...
Е чак пък грозно ... според мен е доста симпатичен, особено с оглед какво предлагаха преди.
Аз това казвам, че е по-добре от преди, добре че са се сетили за Джуджаро да ги спаси. Но ако трябва да го сравняваме не с Дачия Лоджи (на която прилича), а с японски/немски SUV - кофти :) Даже Киа/Хюндай са мноооого напред.
Това пословично българско предубеждение, че "по-Убаво от немското нЕма" винаги ми е било смешно. И преди да са ме изяли - да, факт, германските коли са стабилни, VW си е VW, BMW си е BMW, Мерцът си е Мерц. ОБАЧЕ... защо не гледате реално на нещата - Hyundai къде бяха преди 10-15 години, а къде са сега? Двигателят на тези не е ли Мерцедес? Цената със същите екстри дали няма да е на половината на един "Тиган" (да, нарочно изпуснах "у"-то). Рецептата на тази джипка е проста: Добро качество, FULL екстри и по-ниска цена. От тук нататък - който иска купува, който не иска - НЕ. Който има над 100 хил. лв. да извади за класен SUV - жив и здрав да е. За останалите това е една добра алтернатива. ТОЧКА.
По принцип си прав -обаче като видиш цените и разходите по обслужването ще разбереш Киа и Хюндай най -вече отдавна не са изгодни оферти. За всеки влак си има пътници и по принцип като изключим емблемата колата е доста добра
смешно е да сравнявате Kорандо с Дачия, преди 2-3 години когато излезе тоя модел спечели "Северно европейското състезание" от Холандия до Северния полюс, и би коли като Mercedes ML, BMW X5, Volvo XC60, Range Rover и др.
Колега, какво им обясняваш на разни празноглавци дето разбират от ГоУфове, дърти ЦеТки и "Нови" тройки с широкия стоп За някои индивиди е непосилно да се обясни какво значи практичен ,непретенциозен и добър автомобил ,който не е немски
Новото Korando заплашва лидерите на пазара
Корейският SUV специалист SsangYong представи официално в Европа обновеното Korando. Благодарение на българското представителство на марката - Ratola, имахме възможността да сме сред първите, които сядат зад волана на компактния кросоувър и да се запознаят с качествата му.
Обратно в новината