Новото BMW X6 M Competition – шофирането му води до пристрастяване

Спортният кросоувър постига хармоничен баланс между състезателна динамика, луксозен интериор, прецизно управление и комфортно возене

Обратно в новината

Коментари - Новото BMW X6 M Competition – шофирането му води до пристрастяване | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

И до полудяване. Един нормален шафяорин на бмв не съм видял.

Тази тенденция с поставянето на "телевизори" пред водача не ми харесва. Нека оставим настрани и подигравката, която си правят дизайнерите и производителите на автомобили, като просто поставят голям и евтин дисплей седящ в нищото, пред това да интегрират всички дисплеи в една завършена конзола. Много по-евтино е да се сложи един дисплей и готово. Забележително е колко пластмаса има в интериора на автомобил от този клас.

Дано го купуват разумни и спокойни хора!

Няма как шофирането на подобна щайга да ме пристрасти. Бахти курника.

Втората снимка КЪРТИ !! Автомобил за стотици хиляди на фона на неизманаите бедняшки селски къщи! Това е мечтата на на всеки мафиот, мутрафон или новоизлюпен политик - да демонстрира богатство над бедните и ограбените. Какъв е смисила да се кара такава кола по разбити и неремонтирани пътища? - За да се пъчиш колко си велик ...

бахти малоумната статия за некво дърво, дето струва майка си и баща си и ще трябва редовно да посещаваш сервиза

Разпродажба! Хладен, удароустойчив и водоустойчив монокъл с 16x увеличение. Сега можете да видите всичко и само на половин цена----->> https://e.vg/mono

280 000 за кола дето всеки път да се чудя дали ще я намеря там дето съм я спрял. Не мерси.

Сравнете ги германците с китайците. Хибриди и глупости.

Китайци и нищо друго. Германските коли са като колата на флийнстоун! Китаец за 105000 $ от 0 100 2 секунди и е на ток космически кораб. .

Цвета е интересен, но до там. Толкова "коньове" под капака са абсолютно излишни в България. Сори, но ако имах тези пари си купувам новия Рейндж Роувър.

Вие нещо не сте в ред с това пристрастяване... Ми, Бугати Вейрон до какво води? Описаният кошник е кола за късопишкести комплексари. При средната заплата в България... 279 хил.лн стартова цена как сефидкарнат? А в Германия? а в Сащ? Айде, нека не е България... Но за България - кошникът е ясен, а заглавието ви е смешно, жалко и малоумно в едно... Ай сектир!

Таргет групата на БМВ са баровци и дебили, които се мъчат да изглеждат като баровци. Вторите са многобройни

Шофирането на BMW води до пристрастяване?!? Сигурно за това толкова много го карат надрусани!

Супер си е колата!Който може и иска да кара! Аз пък карам Раптор 3.0 голям кеф 1000000 по евтин но след 3г ще е по скъп от вмв то

Не думай. След 100години ще е даже още по скъп

Тя цената му се вдига с всеки ден... След 60г ще е ретро... Божеее...

Кисело ви е май гроздето, а?

ма я да ви го кажем пак... то БМВ-то не е само марка ами и диагноза

И ти си диагнозиран с ментални отклонения ама какво да се прави дишаш още

Карането му води до пристрастяване...и до убийства на невинни хора!!!

що за глупав коментар

то същото важи и за москвича

Тъп си ве ланкооо

Сега една фирмичка да вземе пак да даде на Боби Сарафов това БМВ-6, само цвета да е като на предишната 6-ца. Иначе няма да отива на цвета на вилата в Делта хил.

Турчетата харесват цвета кармазълюляк!

Новите автомобили на БМв са невероятни боклуци, навсякъде под капака има пластаса, дори най-важните части са съзнателно направени от пластмаса, за да се чупят... След няколко хиляди километра започват да се чупят и първите сензори и датчици и да нарушават работата на двигателя, който от своя страна гори масло още от завода и вътрешните му компоненти се износват бързо, защото е конструиран с дефекти..

Бъркаш, приятел. БМВ е с най-надеждните автомобили от немската тройка. Сменил съм 4 нови автомобила и с нито един от тях не съм имал проблеми по време на експлоатацията им - поне по 160-180хил. км всеки. Вероятно не си се качвал на ново БМВ, а да си притежавал или карал, едва ли…

Тези вицове на кой ги разправяш?

Типичното мнение на българин, качвал се на БМВ само на абитуриентски си бал..

Мисля че пластмаса имат всички модерни автомобили. Па за теб гроздето е високо и за това е и кисело нали . Разбирач си голем

Капут тя колата не е направена да се кара 20 години бе нищо да сменяш. Много тъп коментар ама то като гроздето е високо е и много кисело. Ти ако имаш възможност да си купиш такава кола едва ли ще я държиш докато започне да се чупи

За 100К пари си взимам едно АМГ втора ръка на 10 години и го обслужвам на 100%, За остатъка до 280К взимам 40 тона бензин 100 октана и ще му скъсам шортите от каране в следващите 10 години.

Даже са много 100К. Моята С450 AMG от Канада ми излезе 51К с транспорта, мигачите, бслужването и регистрацията. На 119К км., 2017-та, 367 коня. И е голям кеф, няма майтап...

Ганьо си е Ганьо винаги. Няма С450 AMG. И това са различни класове коли ако не забелязваш. Твоята е скопено AMG от най евтините. Най вероятно си я купил леко ударена, леко по снега и цялата Ръждак отдоло. Не си мисли че си на далавера.

Такава не е за теб бе дебил. А за този който може да сия позволи.

Сега сектантите са паднали на колене пред мониторите "на голяма снимка"! Кола за лешпери с тесни дънчици и мъненки обущенца, без един ден трудов стаж!

Абе къде изнезнаха коментарите за ПростоПринтерите? Да не би да ни налагат от новата евро-атлантическа "свобода на словото"?

Само едно докладче от ДАНС е достатъчно да върне България в сферата на влияние на Кремъл!

ще се върнеш към това да си отрядник на дс бе комуниста,и сега иди се вайкай на козяк за помията

От твоите уста в Божиите уши...

дали се заключва че просто в тая марка коли всички се научиха да серът вътре,просто тая марка служи само за кенеф