Новата Dacia Duster смени дизела с икономичен хибрид

Третото поколение на румънския SUV е станало още по-солидно, има по-просторен салон и още по-големи възможности на офроуд

Обратно в новината

Коментари - Новата Dacia Duster смени дизела с икономичен хибрид | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

"в краткосрочен план предвиждаме засилен интерес към досегашния модел, поради по-атрактивното му ценово позициониране и наличието на дизеловата му версия Blue dCi 115, както и бензиновата, които традиционно са предпочитани от нашите клиенти, но няма да се предлагат в новата Dacia Duster" Значи клиентите ги предпочитат, ама ние ще им кажем я ходете се таковайте. Е па клиентите какво мислите ще ви кажат ? То поне истинският хибрид да беше с малко по сериозен капацитет на батерията, а то пълна подигравка. За "мекият" хибрид.... там даже няма какво да се коментира.

Дизеловият двигател е най-доброто постижение в човешката история до сега. Няма такава наслада от поведение и огромен въртящ момент на почти празен ход. Вярно сега с набиване на куп електронни модули може донякъде да се имитира поведение на дизелов двигател. Само електромоторите могат да се сравнят с него като изживяване, но там пък батериите за масова употреба не са на нужното ниво.

Разните асинхронни или електродвигатели с постоянни магнити и постояннотоковите газят всякакви коляно-мотовилкови машини и не визирам умрелите четиритактови дизели, ами най-ефективните насрещни двутактови дизели. Единствените топлинни машини, които могат да се пробват срещу електродвигателите са парните и газовите турбини. Проблемът е, че мястото на електродвигателя е закачен директно към мрежата като релсовия и тролейния транспорт. Тая простотия с батериите колкото по-бързо приключи, толкова по-добре.

Аз ако искам тролей ще си купя, но не искам. Затова си взех Бензин + газ и не Дъстър , а Джогер и не хибрид с близо 2 тона тегло.

Дизела е най големата глупост малканлитрова мощност другото е бла бла