Най-култовите американски масълкари

Големите и мощни американски автомобили на 60-те и 70-те години на миналия век са се превърнали в икона. Кои са най-култовите американски масълкари?

Обратно в новината

Коментари - Най-култовите американски масълкари | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

А пък ние си имаме гаражни автосервизчета, които бълват реанимирани трошки и наливаме пари за лудо. Като няма друг шанс и средства, задоволяваме се с каквото ни донесат автовозите и репатраците. Чакаме поредната вълна изхвърлени возила, като минат на запад на електрика.

след хиляда статии за изпърдели лади една статия за американски коли...

Масъл..Ко? Стуйенейййй, саму си ридактур да знаиш!!!

Аман от неграмотници, които се правят на журналисти, а стават може би само за миячи на чинии. МАСЪЛ ИДИОТИ

Така е трябва да се използват АМЕРИКАНСКИ ДУМИ ,защото няма в наличност достатъчно БЪЛГАРСКИ. Сигурно на 100% иначе статията няма да бъде публикувана . Това отдавна го разбрахме и няма какво да се възмущаваме .

Аз не разбрах лада изпърдела кола ли е или масълкар .....обясни ?

Че там вече не правят ли маясъл-кари?

Класацията е точна. Много специализирани сервизи ги реставрират изцяло и както в Европа не го правят. И стават наистина"мускулести"коли.

Характерното за тези автомобили е, че в резултат на голямата мощност на двигателя, самия двигател разбива шасито. Да не говорим, че ти трябва и цистерна с бензин закачена на теглича.

Колко по-добре стои една жигулка от същото време.

То само като прочетеш заглавието и ти се отще да четеш статиятя. Дори елементарен превод с гоогле щеше да е по-добре. Какво е "масълкари", масло и какво? Или ли идва от muscle car. А защо "кари"? За да го побългарим. ОООООО свещенна тъпота.

Друго си е да лъзгаш ЗАЗ-за след 10 годишно чакане да го придобиеш!!!Нали така бе ахмаци!

Мускулестите коли,които се правят от стари бракми в гаражни работилнички не бих купил и даром да ми ги дадат!Те издържат ревейки,димейки и смучейки бензин няколко месеца при крайно ниско ниво на пътна сигурност и се купуват само от комплексаро с ниско самочуствие и излишни пари.Що не видите в научните филми какви коли карат прВещите ги тенекеджии чета от гаражните фирмички?Май не се минават да ги карат!

Объркало си се - не е за тебе тая статия. Твоята е тази за 'красивия Зил' - към него едва ли ще имаш каквито и да технически забележки или претенции..

Факаните щати да си е.ба т май ката !

Гавра с българския език!

Да бяхте написали "мускулести" автомобили. Какви са тия масълкари?

начи ко туи мъсълкари!?!?!? Нивото на журналистика е гръгла 0....как може да ги допускат такива заглвавия...

Ти ако си успял да спастриш някой лев за трабанчте значи си бил "успешен" комуноид......на тия селяци тук камбанарийката им дори не се подава от земята та за това казват колко е кисело гроздето:))))))

Е ако бяха написали "Мышечный автомобиль" тук зомбитата можеше и да се зарадват но с английския......а бе на дърти години да учат нещо непосилно за тях:))))

Селски дебил,същотот е като мышечный автомобиль,нали това ти е родния език

Американските коли са правени за други пътища и като концепция. Визуално спрямо европейските от същото време са екзотични, интересни, мощни, НО: 1. Управляемост - нулева. Воланът все едно не е свързан с колелата; 2. Спирачен път - самоубийствено дълъг. Спирачките често прегряват и отказват. Тежките двигатели водят до разбиване на цялата предница; 3. Огромен /по европейските мерки/ а и след петролната криза от 1973 г. вече и за американците разход на гориво; 4. Единственото им предимство и то донякъде е че правят drag-race /то и друго не могат/, щото на писта с дълбоки виражи просто ще излетят и ниската цена. 5. Качеството на изработката не е високо - оттам и материалите често не са добре сглобени и често се появява бързо корозия.

Тикво недобрулена,то е като магаретата у ваше село само дето вместо копита имат гуми:)))))))))))