Кросоувър със странно име идва с амбиции да пробие в Европа (снимки)

Марката Lynk & Co е създадена в Швеция, но новият електрически модел Lynk & Co 02 се произвежда в Китай

Обратно в новината

Коментари - Кросоувър със странно име идва с амбиции да пробие в Европа (снимки) | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Както и да го завоалирате - остава си китайски боклук! :)))

Давам сега 80 бона и след 4-5 години колко ще му взема на това чудо? 10-15К най-много, а?

Тенекия и Беинвето не е ли така? Там цената се държи само от простотията ви.

Що реши, че карам Мерцедес,а? Моята не е произведена в ЕС. А Линк енд Ко 1 съм карал и въобще не съм очарован, вътре е малко по-добре от Дачия, та…

джипка с вид на галактически нашественик, и не е китайка , шведка е с китайска цена !

... И като те питат каква кола караш, какво казваш - Линк и ко...? За 81 хил. лв.! СмЕх, смЕх, смЕх !!!

За пореден път. Всичките ти мечтани марки се произвеждат 80 процента в китай. Ако не караш нещо за над милион от европейските, може и да не е много китайско. А отностно висок клас електромобили, имаш интернет. Пишеш в Гугъля Мост експенсив Чайнис карс и сядаш, щото шок те чака. Тъпаците си продължавате да плувате в лайната. Топ Гиър прави ревю на Китайски ван с оборудване на ниво Ролс Ройс. Дизайнера европеец каза: Разработката на нов автомобил в Китай отнема година от прототип до производствена линия. В Европа над три. Ма нищо де, са като ви мобилизират да мрете за Брюкселските клептократи ще карате ракети към Биндерата.

За това и качеството е такова. И дизайнът. За моите възприятия това е боклук, който ако ми подарят, ще продам дори на 1/3 цена, за да се отърва от него. То ще има и кой да ги купи и на половин цена, понеже хора с всякакъв вкус.

Хайде купи си китайското чудо и мирясай накрая. А като се повреди - директно на автоморга, понеже ни сервиз има тук, ни части.

Или Полстар. Те са европейски марки с КИТАЙСКА СОБСТВЕНОСТ.

Далече е от Немските автомобили.

По-добро съотношение цена качество. А и това е кола за бедни. Китайските електромобили от висок клас са няколко нива над европейските. Ма Ганчо до последно ще живее в опорките.

Искам да видя някой беден да си купи "това"... Или пък някой богат?