KGM Torres EVX прави революция при колите на ток (тест-драйв)

Електрическият SUV се предлага с най-дългата гаранция на батерията от 10 години и 1 милион километра

Обратно в новината

Коментари - KGM Torres EVX прави революция при колите на ток (тест-драйв) | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Колата возела комфортно на гладък път - остава и да не беше така, то само теглото е достатъчно за такъв тип комфорт. Да нямаш безжична връзка със смартфон не е супер важно, но те кара да се замислиш от какво още са спестили. Не се споменават матрични светодиодни фарове и автоматични светлини. Аз лично не харесвам коли с много светъл интериор. Гаранцията на батерията е впечатляваща, но да не се окаже маркетингов трик - например след 5 години да трябва да се свържеш директно с производителя в Китай. Няма практическа разлика между 300кВт и 100кВт зареждане - явно 300кВт са мерени по китайски (т.е. раздели поне на 3 за да получиш реалните, те така гарантират 2000 цикъла). Сметката не излиза съвсем, защото 2000 цикъла като започнеш от 462км и свършиш на 70% от това или 323км прави общ пробег 785 хил км. Ако капацитетът на батерията продължава да пада линейно трябват още 718 цикъла за да станат 1 млн км и при последното зареждане пробегът ще е 274 км или 59% от този на новата батерия.

много е готино

Много красив автомобил, като от филм за бъдещето! Ано наистина изкарва над 600 км с едно зареждане на градско си е направо супер оферта!

18,5 квтч електрическа енергия на 100 км път...истинска революция

Революцията тук е гаранцията на батерията - 10 г. и 1 000 000 км.

Реалната консумация явно е над 20. Щеше да е изненада ако е по-малко с този ръбест профил. Не става да вземеш купето на Форд Експлорър и да му сложиш батерия.