Jaguar оглавява електро-революцията с новия I-Pace

Новият изцяло електрически I-Pace поставя Jaguar в челните редици на EV революцията, обявиха от автомобилната компания.

Обратно в новината

Коментари - Jaguar оглавява електро-революцията с новия I-Pace | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

тесла х предлага с з0% отгоре като пробег, мощност и ускорение. Преди 5 години. Индийците от Ягуар Сахиб да се пробват пак, ама след 5 години.

Оглавява???? Ха ха ха. А между другото освен в къщи къде може да зареди тоя оглавител? Tesla инвестира милиарди в зарядни станций докато другите мишоци стоят и от време на време изкарват по някой Tesla killer в единични бройки.

Не, че толкова ме интересува, но при минус 10 по Целзий, целият охвърлян със сняг, защото тук не се чисти, а снега само се прибутва от единия тротоар до другия - КАКЪВ е пробега?!

И как точно оглавява - по-малък пробег от Тесла, появява се години след Тесла, най-вероятно ползва патентите на Тесла за батериите, които Илън Мъск подари на света, за да може всеки да ги използва без ограничения. Похвално е, че са направили стъпка в правилната посока ама хайде да не се лъжем че е номер едно, всички знаем кой е номер 1 сред електромобилите, а вече и сред камионите - Тесла, всички останали може да опитат да ги догонят, но едва ли ще ги стигнат, те се доказаха, че са лениви мързеливи тъпи копелета, които чак като им допря яйцето взеха да си размърдват затлъстелите задници.

Аз пък питам, що да не е 110 kw мотора и да мине 1000 км наведнъж. Насила ги правим тия електромобили символи на богатство и снобизъм, а не масов продукт.

Ако ги направят 10 КW няма да има нужда и да ги зареждаме. За да могат да поддържат прилична скорост на магистралата, с относително голям пробег. Не е толкова просто.

Ами нали трябва да се измислят преди това нови материали позволяващи по-добри характеристики - по-здравии, но по-леки примерно. Отдлено след измисляне на нови молекули за нови материали трябват тестове. След създаване на нещо индустриално ново задълго следват подобрения.

аз зареждам газ и бензин догоре за 5 минути на хибридната вектра от 1996 година и карам 1000 километра без спирачка батенце.. кви са тия смешници с тея електрически щайги.. 20 години и назад ходим..

Знам те тебе баце! Ти на бензин не караш. караш само на газ, за да пестиш. А на газ изминаваш с едно зареждане най-много 300 км. Дори и да пърдиш в двигателя повече няма да изминеш.

като пръднем у купето само изминавам още 300 километра на метан.. ставам би-хибрид..

По равното може и да върви, но в пресечена местност ще има бутане. Хибридът е по-адаптиран.

И как точно цената на тесла е по-малка?:)))

200 хиляди лева срещу 160 хиляди

..и с какво превъзхожда Тесла, която предлага от 5 години същите неща, при това на по-добра цена?