Германия забранява двигателите с вътрешно горене след 2030г.

Продажбата на дизелови и бензинови автомобили в Германия ще е незаконна след 2030 година.

Обратно в новината

Коментари - Германия забранява двигателите с вътрешно горене след 2030г. | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Значи през 2040 Перник ще стане градът с най-чист въздух!

Супер, харесъл съм си едно порше - след 10-тина години направо ще ми го подарят :)

Ауеуеуе голфо умре.

деер

Бля-бля-бля...Някой да ми обясни защо цената на петрола не е под 30 долара барела след като Иран започна масово да изнася!!! Товарете цената с акцизи и т.н. но цената да е пазарна, а не на кукловодите. Забранете още от утре тези двигатели и оставете само линейките. Интересно е какво ще стане с камионите..... - два пръта и редом до тролеите ли?

link

Българина няма да бъде вече приятел на Германия. Не е ли да смърди и да вдига шум, не е мъжка работа това...

Какво ще настане тук и в други страни не мога и да си представя........всички стари коли от Германия ще дойдат тук или в региона

Няма да стане тая работа, докато има нефт на тоя свят.

Отдавна има разработки, които стоят нереализирани и само се загатва за тях. Примерно моето дете има една китайска количка, която се зарежда с вода и сол и работи 8ч. без да спира. Никакъв не е проблемът това да се реализира и за стандартен автомобил. Проблемът е с големите петролни картели, които спират всякакво развитие на такива неща. Примерно ДВГ има само 22% КПД и всичко останало е парникови газове, а един електромотор достига до 85% КПД.

Преди 30 години учехме, че електродвигател няма никакъв шанс да вдигне самолет във въздуха. Сега всяко дете вече си играе с електрическо самолетче. След още 30 години - я камилата, я камиларя.

Проста сметка показва, че ако отиване и връщане на разстояние от 1500 км (т.е. з000 км. общо) със самолет ти струват 200 евро, същото с автомобил илиза горе-долу пак толкова. А в цената на самолетния билет са включени доста солени летищни такси и амортизация, което ще рече, че горивото за един пътник на километър е доста по-малко от същото за един автомобил.

А защо си мислиш,че в колата винаги пътува само 1 пътник на такова разстояние?

простата сметка показва,че за 3000км явно твоята кола гори по 3/100км.......да не би да я буташ тази кола или ти е трудно да смяташ????

А от какво ще се произвежда електричеството? И откъде ще се вземе енергия за получаването на водорода? Няма ли да е пак от въглеводородни горива, тоест няма ли пак да е същото, а мерките са за да се даде нов импулс на производството на автомобили или с други думи за да се накарат потребителите да купуват а концерните на Германия да печелят?

Основният проблем е акумулирането на електрическата енергия. Иначе слънце дал Бог. В момента, в който този проблем е решен, се отвързвам от НЕК :)

А за производството на панели изобщо не се отделя въглероден диоксид, и то повече за времето на живот на панела от колкото би отделил автомобил ако работи с конвенционално гориво същото време. Да, ще се отделя в Китай, а не в Германия, но какво от това