BMW внедрява 800-волтова система и по-ефективни батерии

Бъдещите електрически модели от гамата Neue Klasse ще увеличат скоростта на зареждане на батерията и автономния пробег с 30%

Обратно в новината

Коментари - BMW внедрява 800-волтова система и по-ефективни батерии | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Електрическите автомобили в този си вид нямат голямо бъдеще. А продаваните в последните години модели ще се превърнат в огромен проблем за собствениците си след 5 -7 години. За пример, цената на една нова батерия за хибрид от групата Стелантис е между 36 - 47 000 лева.

Имат инфраструктура и поради големият си пазар могат да си позволят електрически автомобили без много зор за потребителя. За такива като по-голямата част от Еворопа, Русия и Средна Азия има хибридни модели. Примерно в Русия за 30 000 доларес можеш да караш електромобил с 1000 коня, високо ниво на оборудване (чарколяците на порше и мерцедес), който има ДВГ с оптимизирана крива за нисък разход и служи само за зареждане на батерията. Тия простотии на БеИмВе ще бъдат заметени до две три години. Освен ако не са решили глобалният комунизъм да ги асоциира с дамски превръзки и да приклююат с идеята, че потребителя решава.

не е скъпа батерията. То на автомобила като смениш батерията и става нов.

Не е точно така. От време на време горят и ел. мотори, а това също струва пари. Е не колкото батерията. Наред с всичко се износва и окачване и какво ли не като при колите с ДВГ. Така че не е само батерията.

А беше време когато т.н. "конектори" ги наричахме "щепселни съединения" ...

— Вуйчо — вика, — аз — вика — мога да разглобя цяла опература бурма по бурма и пак да я направя аламинут. И адактора — вика, — и фор… фор-фер… щеркера, и всичко! — Какво е това фър-фър-щъркел? — питам го. А то: — Не е — вика — фър-фър-щъркел, а фор-фер-щеркер, форферщеркер! Виж каква дума само, можеш ли я каза наведнъж, а? Аз от три месеца си я повтарям като молитва и пак не мога да я докарам. Германска дума била, пуста да остане! Голям напредък, голямо нещооо!

Те и телефоните бяха със шайба....

Ами климатика/термопомпата ако се скапе? При електричките се грижи и за батерията и ремонта няма нищо общо с обикновен автомонил.

да се челосам у некой стълб и да реша на петата година да вложа 50К в демодирания ми стелантис астроджуниор 2008 . Ще стане нов !