На пръв поглед тази Golf "Двойка" може да изглежда обикновено, но зад скромния си външен вид тя крие изключително мощна система за задвижване на всички колела, която може да се съревновава с повечето суперколи.

Автомобилът, построен и управляван от Ким Паец, е оборудван с 2.9-литров VR6 двигател, модифициран с турбокомпресор BorgWarner EFR 9180.

Според Engine Swap Depot, тази конфигурация генерира 898 конски сили и 999 Нм въртящ момент. Мощността се предава към колелата чрез петстепенна последователна трансмисия и модерна система за задвижване на всички колела VW 4Motion.

По време на състезанието L8Night на пистата Лаузицринг, близо до Берлин, автомобилът постига най-добро време от 10.07 секунди с максимална скорост от 238 км/ч. Макар това време да не достига нивото на съвременни суперколи като Rimac Nevera или Porsche 911 Turbo S, резултатът е впечатляващ, особено предвид аеродинамичната форма на автомобила и трудностите при стартиране.

С по-добро потегляне, този Golf вероятно би успял да измине четвърт миля за под 10 секунди.