Така компанията ще започне да предлага и други марки в страната освен луксозния Лексъс (Lexus), предаде Асошиейтед прес. "Това е голямо предизвикателство за Тойота", съобщи председателят на борда на директорите на компания Фуджио Чо пред журналисти. Тойота обяви, че ще започне да изгражда търговска мрежа и да продава моделите Приус, Камри (Camry) седан както в бензинови, така и в хибридни версии, а също и компактния SUV Ер Ей Ви 4 (RAV4) през втората половина на 2009 година. Най-голямата автомобилна компания по производство в света си е поставила скромни цели за продажби. Първоначално тя възнамерява да продава общо 500 автомобила на месец на пазар, доминиран от местните производители, включително Хюндай мотър ко (Hyundai Motor Co.) и Киа мотърс (Кia Motors Corp.), които са двете най-големи автомобилни компании в страната. Тойота вече постигна успех с Лексъс, който започна да продава в Южна Корея през 2001 година. Продажбите на модела се покачваха всяка година и през 2007 г. бе постигнат най-добрият резултат от 7520 продаде коли. Това възлиза на 14,1 на сто от общия брой на внесените автомобили в Южна Корея през миналата година, малко под резултата на германската Бе Ем Ве (BMW AG) от 14,3 процента, според данни на Корейската асоциация на автомобилните вносители и разпространители. Миналата година японската група е произвела рекордните 9 497 754 автомобила по света, което е увеличение с 5,3 на сто спрямо предходната година и над резултата на американския гигант Дженерал мотърс (General Motors Corp.), който е произвел общо 9,284 млн. коли. Все пак Тойота е пласиранала на пазара 3000 автомобила по-малко, отколкото американският й конкурент, който е водещ по продажби в света от 77 години.