Японската компания Toyota въвежда на европейския пазар нова Plug-in хибридна версия на своя кросоувър C-HR и вече предлага пълна гама от електрифицирани задвижвания. Новата Toyota C-HR Plug-in Hybrid 220 се присъединява към наскоро пуснатите самозареждащи се хибридни модели.

Вижте новата Plug-in хибридна версия на Toyota C-HR  >>  >>  >>

Всички варианти използват хибридната технология от пето поколение на Toyota, която изисква по-ниски емисии на CO2 от дори съвременните дизелови двигатели. Новата Toyota C-HR PHEV 220 е насочена към европейските градски зони с чист въздух и претендира за пробег от 66 км според цикъла на WLTP при чисто електрическо шофиране. Това разстояние надхвърля средното ежедневно пътуване на европейските жители до работното място.

Снимка: Toyota

Задвижването на системата PHEV комбинира 2,0-литров 4-цилиндров бензинов двигател с мощност 152 к.с., електрически мотор с мощност 163 к.с. на предната ос и литиево-йонна батерия с капацитет 13,6 кВтч, в която се съхранява енергия. Общата мощност на хибридната система е 223 к.с., като ускорението от място до 100 км/ч отнема 7,4 секунди. Разходът на гориво е 0,9 л/100 км, а емисиите на CO2 са 19 г/км при постоянно заредена батерия в комбиниран цикъл на WLTP.

Снимка: Toyota

Японският производител казва, че двойната моторна система без съединител помага за намаляване на триенето и износването, позволявайки на Toyota C-HR Plug-in Hybrid да консумира по-малко гориво, когато работи в хибридно-електрически режим в сравнение с повечето конкурентни PHEV.

Автомобилът има вградено зарядно устройство с мощност 6,6 кВт, което позволява батерията да се зареди от изтощена до 100% за по-малко от 2 часа и половина с помощта на опционалния трифазен кабел и стенно захранване. Кабел за зареждане в режим 2 се доставя като стандарт за зареждане с използване на домашно електрическо захранване.

Снимка: Toyota

Новата Toyota C-HR Plug-in Hybrid 220 е настроена да отговаря на европейските вкусове, използвайки данни в реално време от шофьори от целия континент. Например чувствителността на педала на газта е прекалибрирана за по-лесно управление и бърза реакция. Новият C-HR Plug-in Hybrid 220 претендира за подобрена динамика на шофиране, благодарение на по-високата устойчивост на усукване и намаленото тегло на автомобила, осигурени от новото поколение архитектура на Toyota.

Снимка: Toyota

Освен това C-HR Plug-in Hybrid 220 е първият автомобил на Toyota в света, който разполага с честотно чувствителен контрол за подобряване на управлението и комфорта при возене. Хидромеханичната система увеличава силата на затихване при ниски честоти, за да постигне превъзходен контрол върху тялото, при накланяне по време на завой. При висока честота затихването се намалява, за да се подобри комфортът при возене.

Снимка: Toyota

Автомобилът има коефициент на съпротивление 0,318, постигнат чрез аеродинамични детайли за намаляване на предната част на автомобила и усъвършенстване на формата на каросерията, включително долната част, за подобряване на въздушния поток. Приложението MyToyota може да се използва за стартиране и спиране на зареждане от разстояние, когато автомобилът е включен.

Приложението показва напредъка на живо по време на зареждането и електрическия пробег на автомобила. Собственикът на новата Toyota C-HR Plug-in Hybrid 220 може да създаде график с помощта на приложението, така че батерията да може да се презарежда в най-подходящия момент, например през нощта, за да се възползвате от по-ниските цени на енергията.