Специални нови зони ще посрещат клиентите в дилърствата на Opel
Новата смела и модерна концепция за шоурумите на марката включва „Център за открития” и „Ъгъл на електрификацията”
Новото лого на марката Opel със светкавицата, което асоциира електричеството като никой друг символ, сега е последван от следващата стъпка по пътя към модерния имидж на германската марка. Дилърствата скоро ще придобият нов облик и ще отведат клиентите в напълно различен, електрифициран свят на Opel. Новата корпоративна идентичност гарантира, че всички посетители ще могат да видят посоката на бъдещето на марката - в модерна, фокусирана среда, която ясно отразява ценностите на Opel.
"Концепцията за новите шоуруми представлява голяма стъпка напред за марката Opel и всички наши дилъри. Защото нашите партньори на Opel са решаваща връзка между марката и клиентите. Те вдъхват живот на ценностите на марката като представят нашите иновативни модели, а сега и с фокусиран върху клиента, модерен и представителен външен вид на шоурума. С новата корпоративна идентичност на търговския център те веднага ще почувстват, че са в добри ръце и работят с професионалисти в лицето на нашите партньори. Шоурумът е проектиран така, че да се фокусира върху клиента и да улеснява избора му на автомобил в приятна обстановка", заяви вицепрезидентът по маркетинг на Opel Ребека Райнерман.
Дилърствата на марката Opel ще се отличават с дързък екстериор, ще изпъкват с ярки цветове и изчистени от излишни детайли форми, които ще позволяват на клиента да се фокусира върху най-важното. Представителствата ще гарантират приятно изживяване и комфорт в дома на марката.
Цветовете жълто и тъмно сиво доминират в екстериора. Модерният жълт тотем с новото лого със светкавицата и надписа на Opel привличат вниманието още на входа и призовават посетителите да влязат в автосалона. През нощта стъкленият тотем е ярко осветен, така че да се забелязва и вижда отдалеч.
Интериорът на новите шоуруми в дилърствата на Opel приветстват посетителите с еднакво ясно и фокусирано оформление - всяка специална зона има своя собствена определена функция. Централният фокус се пада върху естетически проектираната зона в ярко жълто на Opel.
Така нареченият "Център за открития" се определя като място за отдих с уникално проектирани столове и дивани, където клиентите могат да се отпуснат и да научат повече за дигиталното бъдеще, както и за богатото наследство на марката. Широката гама от оригинални артикули от модната серия на марката Opel до практичните аксесоари също може да бъде намерени тук.
Моделите на Opel се открояват ясно на фона на белите и сиви повърхности в шоурума. Светлинните панели над автомобилите ги подчертават и акцентират върху характерния дизайн на Opel.
"Ъгълът на електрификацията" показва колко лесна може да бъде електрическата мобилност, разкривайки голямото разнообразие от опции за зареждане, от стенната кутия до универсалното зарядно устройство, които Opel предлага като възможност. Клиентите могат да научат за различните опции и съответните им предимства на място и могат да изяснят всички допълнителни въпроси относно електрическата мобилност, като говорят със служителите.
Специално проектираната зона, в която се провеждат разговорите и се дискутира избора на модели от клиент и търговец на марката също предава модерна, приятна атмосфера. По този начин дилърството на Opel се превръща в перфектно място, което свързва физическото изживяване с електрифицирания и дигитален свят.
С модерния, ясен и фокусиран дизайн, дилърите на автомобилите на Opel ще подчертаят още повече това, което марката има предвид под понятието "модерен германски" - отворена, приветлива атмосфера за всеки, които иска да се докосне до моделите, които обещават електрифицирана мобилност, ориентирана към бъдещето, и намаляват емисиите на CO2 в атмосферата.