Това сочи изследване на Клубa на автомобилистите в Германия (ADAC), цитиранo от ДПА.
Много автомобилопроизводители подобриха безопасността на пътниците в купето, но това стана чрез жертването на страничната видимост и поставянето на широки подпори А, B и C (латински букви - бел. ред.), които образуват рамките на стъклата, се отбелязва в изследването.
Най-изненадващо моделът Бе Ем Ве 2002 (MBW 2002), създаден в началото на 70-те години, предлага почти панорамна гледка, с която много малко съвременни автомобили като Бе Ем Ве от първа серия (BMW 1-Series) могат да се конкурират, и същевременно получава най-слабия рейтинг за видимост при преминаване е друга лента.
Все още е възможно обаче да се комбинират съвременната аеродинамика и аспектите на безопасността, както е при Рено Гранд Еспас (Reno Grand Espace) и Ситроен C4 Пикасо (Citroen C4 Picasso), получили висока оценка в изследването.
Най-слабо са оценени Мицубиши Колт CZ3 (Mitsubishi Colt CZ3) и Хюндай Санта Фе (Hyundai Santa Fe), посочва ДПА.