Той ще получи допълнителна електрическа мощност, но самият мотор ще претърпи даунсайзинг. Освен това, представителната лимузина Senat ще се предлага и във версия с водородно задвижване, предава Automedia.

Всичко това стана ясно по време на официалния старт на производството на Senat, което ще се осъществява в свободната икономическа зона "Алабуга" в Татарстан. Засега от конвейера в завода ще слизат само лимузини Senat, които се задвижват от 4,4-литров V8 с два турбокомпресора, електромотор с 62 к.с. и 9-степенна скоростна кутия KATE. Съвкупната мощност на системата е 600 к.с.

Представители на компанията-производител не разкриха други подробности по преминаването към водородно задвижване, но показаха завършен прототип на Auris Sedan. И допълниха, че вече имат на разположение достатъчно технологии, които могат да бъдат използвани за подобряване на екологичните характеристики на модела.

Плановете на Aurus на първо време предвиждат производството на 5000 автомобила годишно, като от тях 600 ще се падат на лимузината Senat. От догодина към нея ще се присъедини и кросоувърът Komndant, на който трябва да се падат основна част от продажбите. По-късно на конвейера ще бъдат качени микробус и по-малък седан.

Продажбите на Aurus Senat в Русия вече стартираха, като базовият седан е оценен на 201 000 евро, но първата серия е по-скъпа - 245 500 евро. Това е повече от Mercedes-Maybach S-Class на местния пазар, при който цените стартират от 223 000 евро.