По традиция автомобилът е с постоянно задвижване на четирите колела Quattro, окачването е спортно, с динамичен контрол на твърдостта. Десетцилидровият V-образен двигател на RS6 е базиран на V10 - двигателя, монтиран в Audi S6 и S8, снабден със системата за сухо мазане, която служи за равномерно омазняване при странично ускорение взавоите от 1,2g. Благодарение на двата турбокомпресора, подаването на мощност е постоянно. Максималният въртящ момент от 650 Нм се достига в диапазона между 1500 и 6250 оборота в минута, докато максималната мощност от 580 к.с. се достига между 6250 и 6700 оборота в минута. Въпреки тези показатели динамиката на RS6 е „спъната” от собственото тегло - 2025 кг. Ускорението от 0 до 100 км/ч става за 4,6 секунди, а от 0 до 200 км/ч - за 14,9 секунди. Скоростната кутия е 6-степенна полуавтоматична Tiptronic, а предаването на мощността се осъществява посредством постоянно задвижване на четирите колела Quattro с централен самоблокиращ се диференциал, като съотношението е 40% към предните колела и 60% към задните. Спирачките са направени от карбон и керамика, като базово джантите са 19-цолови, но от Audi предлагат 20-цолови джанти с 420 мм спирачни дискове отпред и 356 мм отзад. Интериорът на Audi RS6 Avant е съставен от многокарбонови, алуминиеви и кожени елементи, декорирани с алкантар. Клиентите могат да избират между два вида волани. Добавена е уникална група в електронния панел, която се състои от уреди, показващи налягането на турбините, температурата на маслото и брояч на времето за обиколка. Продажбите в Европа се очаква да започнат през април, като цената ще започва от 106 900 евро. Засега не се знае дали новото Audi RS6 Avant ще се предлага в САЩ.