Новият флагман от Щутгарт е се задвижва от плъг-ин хибридна система, която включва 4.6-литров атмосферен V8 бензинов двигател и два електромотора, монтирани на предната и задната ос.
Конвенционалният агрегат развива 608 к.с., докато електромоторите осигуряват 286 к.с., което води до впечатляваща комбинирана мощност от 887 к.с. и максимален въртящ момент, който варира между 917 Нм и 1280 Нм, в зависимост от предавателното отношение.
Вижте снимки >>
Мощността се предава чрез 7-степенна автоматична скоростна кутия с двоен съединител - към предната ос, когато работи на електрическа енергия или към четирите колела, когато се използва като хибрид .
Електродвигателите получават енергия от 6.8 кВтч литиево-йонна батерия. В електрически режим 918 Spyder ускорява от 0 до 100 км/ч за 7 секунди и може да развие максимална скорост от 150 км/ч. Ако това не ви се струва достатъчно - в състезателен режим с помощта на бензиновия агрегат суперколата се изстрелва от 0 до 100 км/ч за 2,8 секунди, от 0 до 200 км/ч за 7,7 секунди и от 0 до 300 км/ч за 22 секунди. Максималната скорост е 345 км/ч.
Въпреки умопомрачителните данни средният разход на гориво на 918 Spyder е от 3 до 3,3 литра на 100 км .
Началната цена на 918 Spyder в САЩ е 845 000 долара.