В сравнение с концепцията, чиято премиера се състоя на същото изложение през 2007-а, производствената версия ще получи някои незначителни промени, целящи да подобрят най-вече аеродинамиката на купето. Явно те са били ефективни, защото коефициентът на аеродинамично съпротивление е понижен с почти 30%. Засега от компанията не поясняват с какво хибридно задвижване ще е автомобилът. Концепцията разчиташе на комбинацията от електромотор с мощност 161 к.с., захранващ комплекта от литиево-йонни батерии, и 1,0-литров силов агрегат с турбокомпресор и максимални 71 “коня”. Той е способен да работи и с биоетанол E85, а функцията му е да захранва акумулатора, така че моторът нямаше пряка връзка с колелата. Около 64 км е способен да измине Volt само на електрическа тяга, а с натрупаната енергия и напълно зареден резервоар автомобилът е способен да навърти 1000 км. От Chevrolet обещават, че показателите на серийния Volt ще бъдат много близки до тези на концепцията. Очаква се производството на модела да стартира през 2010 г.