Японският пикап Isuzu D-Max беше обновен в края на миналата година. За да предизвика интерес в навечерието на пускането на обновения модел на пазара в Обединеното кралство, беше създадена офроуд модификация, наречена Mudmaster. Неговата офроуд ориентация се определя безпогрешно още на пръв поглед. Това яко превозно средство е проектирано да се справя дори в най-предизвикателните терени, като същевременно осигурява гладко и комфортно возене.

Вижте пикапа Isuzu D-Max в зрелищен офроуд  >>  >>  >>

За основа е взета версията на D-Max V-Cross, към която са добавени защитни облицовки по каросерията, багажник на покрива, остъклен навес над товарното отделение и масивен шнорхел. Шнорхелът ARB Safari позволява оптимален въздушен поток по време на газене във вода, като гарантира, че двигателят остава снабден с чист въздух.

Снимка: Isuzu

Калниците са разширени, а под тях са монтирани 20-инчови колела с гуми Toyo Open Country A/T III за всякакви терени. Под регистрационния номер е монтирана лебедка Comeup, достъпна чрез повдигаща се метална регистрационна табела, която позволява помощ в трудни ситуации извън пътя. Праговете са защитени от мощни стъпала. Отзад е монтиран теглич за ремаркета.

Mudmaster разполага и с практични елементи като козирки за вятър за намален шум, протектор на капака и протектори за дръжките на вратите, за да поддържа здравия си, но елегантен външен вид. За подобряването на видимостта на тъмно са поставени 7-инчови лампи Lazer Sentinel.

Снимка: Isuzu

Интериорът на Isuzu D-Max Mudmaster е допълнен от светещи защитни подложки и практични гумени стелки за лесно почистване. Седалките са покрити с устойчиви на износване калъфи. Задвижването остава стандартно за британския пазар.

Под предния капак на пикапа е монтиран 1,9-литров 4-цилиндров турбодизелов двигател с мощност 164 к.с. и 360 Нм. Той се комбинира с 6-степенна механична скоростна кутия или с 6-степенна автоматична трансмисия на японската фирма Aisin. Задвижването на всички колела 4х4 има стандартно заключване на задния диференциал с електромагнитен механизъм.

Снимка: Isuzu

Шасито е модифицирано с помощта на части от австралийската компания Pedders. Пътният просвет е увеличен с 45 мм. Дъното на пикапа е покрито с допълнителна стоманената броня, която предпазва шасито и задвижването от потенциални повреди. Новият пикап Isuzu D-Max Mudmaster във Великобритания струва от 36 495 паунда за версията с ръчна скоростна кутия и от 38 495 паунда за модела с автоматична трансмисия. Въпреки това, цената може да се повиши значително, ако използвате обширен каталог от допълнителни аксесоари.