Peugeot 908HY има познатия V12 дизелов двигател от болида 908 HDi FAP, с който компанията участва в момента в шампионата. Към него са добавени електромотор, система за регенериране на енергията от спирането и литиево-йонни батерии за съхранение на енергията. Благодарение на впрягането в полза на кинетичната енергия, която иначе се губи, Peugeot 908HY може да е много по-ефективен от конкурентните болиди. Допълнителната енергия може да се използва както за повишаване на мощността при запазване на разхода на гориво, така и за намаляване на разхода, което също е много важно в дългите състезания от „Льо Ман” сериите. Според изследванията на Peugeot Sport при интензивно спиране и състезателно каране за една обиколка на пистата “Льо Ман” болидът Peugeot 908HY може да възстанови напълно енергията си за 20-30 секунди. Тази енергия впоследствие може да бъде използвана, за да се добавят допълнителни 80 конски сили от електромотора за 20 секунди или да се намали разходът на гориво в еквивалентно равнище, което е между 3 и 5%.