Opel стартира лансиращата кампания за новия Grandland
Определението за новия стилен и забележителен SUV не е само „Страхотен“, той е „Грандиозен“
Новият Opel Grandland може да бъде наречен "Страхотен е", но определението за новия семеен модел не стига да там, защото той наистина е Grand (голям). Още първото изречение в лансиращата кампания на новия Opel Grandland задава тона. Ето това е един стилен и забележителен SUV, който поставя нови стандарти. С видеото Opel провокира хората да правят това, което прави новият Opel Grandland - да не се задоволяват със страхотен е, а да искат нещо наистина грандиозно. Мотото на иновативната кампания, разработена в сътрудничество с водеща творческа агенция, го обобщава накратко, наричайки го GoGrand.
"Нашият нов Opel Grandland олицетворява един от стълбовете на марката наречен "Германска енергия" във всеки детайл. Новият Opel Grandland е много просторен, оборудван с топ технологии, каквито са иновативните предни светлини със система на фаровете Intelli-Lux HD и се отличава със стилен, модерен дизайн с интегрирана светеща емблема Opel отпред и в задната част на автомобила. Новият Opel Grandland се предлага като хибрид, plug-in хибрид или напълно електрическа версия с пробег от 700 км, така че е голям във всяко отношение. Новата кампания GoGrand изразява това чувство с ясно послание и леко закачлив тон. Това е Opel", заяви Ребека Райнерман, вицепрезидент по маркетинга в Opel.
Международната кампания вече стартира. Със своя слоган GoGrand и оригинална визия, тя заинтригува вниманието на аудиторията и не може да остане незабелязана. Със запомнящи кратки послания представящи характеристиките на модела и закачливия герой на миещата мечка се акцентира върху предимствата на модела и неговата изключителност, която го прави грандиозен. По този начин оригиналната идея на кампанията се фокусира върху всички важни характеристики и качества, които извеждат новия Opel Grandland на следващото ниво.
Това е първият Opel носещ новия преден 3D Vizor, светещо лого със светкавицата на Opel отпред и постоянно осветен надпис Opel на задния капак. Предлага иновативни технологии каквито са революционната система на светлините с технология Intelli-Lux HD с повече от 50 000 LED елемента. Това е първият модел на Opel, базиран на новата платформа STLA Medium, оптимизирана за акумулаторни електрически превозни средства, която гарантира автономен пробег без локални емисии до около 700 км по WLTP с батерия от 97 кВтч. Всичко това води до заключението, ч новият Opel Grandland е не само страхотен автомобил, но и без съмнение е голям.