Новият Mercedes-Benz GLC Coupe дебютира през пролетта, а сега германската компания обяви, че ще предложи по-мощни версии на модела, разработени от спортното подразделение AMG.

Галерия с много снимки на новите модели Mercedes-AMG GLC Coupe  >>  >>  >>

Новият Mercedes-AMG GLC Coupe е насочен към клиентите, които търсят спортен начин на живот и динамичен дизайн, съчетан с впечатляващо представяне. Разнообразните и висококачествени технически компоненти гарантират най-високо ниво на динамика и удоволствие от шофирането.

Mercedes-AMG GLC 63 SE Performance Coupe

Снимка: Mercedes

Новият модел Mercedes-AMG GLC 63 SE Performance Coupe предлага иновативно хибридно задвижване в този сегмент, което гарантира спортно изживяване при шофиране. По-мощната версия AMG GLC 63 SE Performance получава мощност от 680 к.с., докато AMG GLC 43 разполага с 435 к.с.

Въпреки огромната мощност, ако очаквате да чуете ръмжене на V8 или на V6 в двете коли, сега има само четири цилиндъра и допълнителна мощност от батерията. Това е така, защото AMG GLC 63 SE Performance и AMG GLC 43 използват най-новия 2,0-литров 4-цилиндров бензинов турбомотор, комбиниран с plug-in хибриден модул или мека хибридна система, която добавя електрическа тягата към двигателя с вътрешно горене.

Снимка: Mercedes

Новият Mercedes-Benz AMG GLC 63 SE Performance комбинира бензиновия двигател с газов турбокомпресор с електромотор, за да помогне за избягване на забавянето на турбината в режим на изчакване. След като електрическият мотор накара турбината да се движи, тягата се поема от бензиновия двигател. Това е наистина умно и от Mercedes-Benz казват, че това е единствената подобна система, която се произвежда в момента. Има дори система против закъснение в стил на рали автомобил, при която когато водачът отпусне педала на газта или спирачката, технологията може да поддържа налягането на усилване през цялото време.

Снимка: Mercedes

Всичко се задвижва от 48-волтова електрическа система. Този 2,0-литров 4-цилиндров бензинов турбодвигател произвежда мощност от 476 к.с. и 545 Нм въртящ момент. На задната ос обаче е монтиран електромотор с мощност 204 к.с., който има отделна двустепенна трансмисия.

С компактната батерия с капацитет от 6,1 кВт разположена над него, този електрически мотор действа директно върху задните колела за максимално бърза реакция, но може също така да завърти и предните колела, ако е необходимо, чрез сложна система на задвижващия вал.

Снимка: Mercedes

Можете да зареждате тази малка батерия от електрическата мрежа, която осигурява само 12 км пробег на ток. Комбинираната системна мощност е 680 к.с., а въртящият момент достига 1020 Нм, благодарение на което AMG GLC 63 SE Performance ускорява от място до 100 км/ч само за 3,4 секунди и достига електронно ограничената максимална скорост от 275 км/ч.

Все пак трябва да се отбележи, че пиковата мощност е налична само за период от 10 секунди. Вместо ESP да оказва спирачна интервенция, електрическата система може също така да регулира сцеплението веднага щом колелото сигнализира за твърде много приплъзване.

Mercedes-AMG GLC 63 SE Performance Coupe

Снимка: Mercedes

По-скромната версия на новия спортен SUV-купе е Mercedes-AMG GLC 43 Coupe, който развива системна мощност от 435 к.с. и въртящ момент от 500 Нм. Новият AMG GLC 43 Coupe не е plug-in хибрид, а мек хибрид с 48-волтова електрическа система и компактен електромотор.

Моделът има под капака същия 2,0-литров 4-цилиндров бензинов двигател с турбокомпресор, но с настройка до 416 к.с., подсилен с малък електромотор, който може да увеличи въртящия момент и мощността с 14 к.с., когато е необходимо. При него ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 4,7 секунди, а максималната скорост е 250 км/ч.

Mercedes-AMG GLC 43 Coupe

Снимка: Mercedes

И двата модела са комбинирани с 9-степенна автоматична скоростна кутия с двоен съединител AMG Speedshift, както с функция за пестене на гориво по инерция, така и с функция за контрол на старта Race Start без пестене на гориво. Новият Mercedes-AMG GLC 43 Coupe получава задвижване на четирите колела 4Matic, при което 69% от мощността отива към задните колела, докато AMG GLC 63 SE Performance получава напълно променлива система за задвижване на четирите колела.

Mercedes-AMG GLC 43 Coupe

Снимка: Mercedes

И двата автомобила получават системата AMG Dynamic Select, която ви позволява да избирате режими на шофиране и да настройвате кормилното управление, твърдостта на возене и реакцията на двигателя по ваш вкус. И двата модела получават стандартно окачване AMG Ride Control с адаптивни амортисьори, а активният контрол на накланянето поддържа каросерията без да се наклонява в завоите. Има и тристепенно чувствително към увеличаването на скоростта сервоуправление с активно завиване на задния мост, което завърта задните колела до 2,5 градуса.

Mercedes-AMG GLC 43 Coupe

Снимка: Mercedes

И двата автомобила получават подходящи масивни спирачки. AMG GLC 43 Coupe има вътрешно вентилирани и перфорирани спирачни дискове с размери 370x36 мм с 4-бутални фиксирани апарати, монтирани на предната ос и 360x26 мм отзад с 1-бутални плаващи апарати. В същото време AMG GLC 63 SE Performance получава високоефективна композитна спирачна система с 6-бутални фиксирани апарати отпред с вътрешно вентилирани и перфорирани спирачни дискове 390x36 мм и 1-бутални плаващи апарати отзад с вътрешно вентилирани и перфорирани спирачни дискове 370x26 мм.

Снимка: Mercedes

И двата кросоувъра получават необходимите външни детайли на AMG с решетка Panamericana и масивни алуминиеви джанти с диаметър до 21 инча. Можете също така да добавите пакети Night Packs и Carbon Pack, които превръщат целия външен хром в черен или карбонови влакна, а към момента на пускане на пазара ще има лимитиран модел Edition 1 с много специфични детайли.

Снимка: Mercedes

В интериора преобладава кожа Nappa, има вложки от карбонови влакна и специфични за AMG графики и менюта за дигиталните инструменти и екраните на информационно-развлекателната система. AMG GLC 63 SE Performance също така получава софтуера Track Pace, който е телеметрична система в стил на състезателна кола, която регистрира повече от 80 различни точки от данни, така че можете да анализирате шофирането си на пистата.

Снимка: Mercedes