Първият модел от новата ера на Jaguar ще бъде представен на 2 декември по време на Седмица на изкуството в Маями. Прототипът се казва Design Vision Concept и обещава стил, който се разминава с последните модели на британската компания. Философията е в съответствие с новата идентичност на марката, добре представена от новото лого, което изоставя емблематичния образ на скачащия ягуар.

В медийния портал на Jaguar се появи изображение, което показва детайл от задната част на автомобила, в която ясно се вижда липсата на задно стъкло. На мястото на стъклото всъщност трябва да има камера, свързана директно към огледалото за обратно виждане. На снимката се забелязва широката следа на концепцията, с много мускулеста арка на калниците, която дава идеята за купе с внушителни размери.

Конвенционалните задни светлини не се виждат, въпреки че могат да бъдат скрити от видимите ламели, минаващи през задницата на колата. Към изображението върви текстът "Не копирайте нищо", повтаряйки мотото на креативния директор на JLR Джери Макгавърън, сама по себе си извлечена от тази на основателя на Jaguar Уилям Лайънс.

"Ние създаваме Jaguar за бъдещето, възстановявайки статута му на марка, която обогатява живота на нашите клиенти и общността на Jaguar", каза Джери Макгавърн, коментирайки ребрандирането. Изпълнителният директор на JLR Адриан Мардел описа прераждането на Jaguar като започване от нулата, описвайки новата стратегия като нещо грандиозно. Първите шпионски снимки на новия Jaguar загатват, че това ще бъде електрическо Gran Turismo с четири врати. Според непотвърдена информация, новият модел ще има мощност над 575 к.с. и пробег от около 700 км.

Снимка: Jaguar