Нов шоурум на Hyundai отвори врати в София
Южнокорейската марка вече посреща клиенти в три ключови локации в столицата – в кварталите „Младост“, „Люлин“ и на „Цариградско шосе“
Hyundai Motor България направи следващата стратегическа крачка в развитието си с откриването и разширяването на нови търговско-сервизни комплекси в София. Устойчивият ръст в продажбите, нарастващият пазарен дял и засиленото доверие от страна на клиентите стоят в основата на тези мащабни инвестиции, насочени към предоставянето на ефективно и професионално обслужване.

Hyundai е лидер на пазара на електромобили в България
Наскоро отвори врати най-новият търговски комплекс на южнокорейската марка - Hyundai Център Цариградско шосе, разположен на ключовата градска артерия - бул. "Цариградско шосе" № 166. Новият комплекс на площ от 7000 кв.м включва представителен шоурум с цялата гама автомобили на Hyundai, механичен сервиз и тенекеджийско-бояджийско отделение. Търговско-сервизният център впечатлява с мащаба си и е проектиран да предложи обслужване на най-високо ниво - модерно, бързо и сигурно.
Най-големият комплекс - Hyundai Център Младост в София, който се намира на бул. "Околовръстен път" № 260, точно срещу квартал "Младост" 4, увеличи капацитета си с още над 4000 кв.м сервизни площи и достигна общо над 28 200 кв.м. Част от разширението включва нова обособена приемна и специализирана зона за тенекеджийско-бояджийски услуги, оборудвана с най-съвременна техника и работеща в унисон с високите стандарти на Hyundai.
Центърът ще предлага пълната гама от следпродажбени услуги, в среда ориентирана към отлично клиентско изживяване, в съответствие с глобалната концепция на марката. Инвестицията включва и нов отделен шоурум за сертифицирани употребявани автомобили с площ 1100 кв.м.
През октомври 2023 годината към дилърската мрежа на Hyundai в София се присъедини и третият работещ търговско-сервизен комплекс в столицата - Hyundai Център Люлин, намиращ се на бул. "Околовръстен път" № 775 в квартал "Люлин". Този комплекс засилва присъствието на марката в западната част на столицата. С това Hyundai покрива стратегически източната, южната и западната части на София и става една от малкото автомобилни марки в страната с подобно географско покритие и сервизен мащаб.
Новите сервизни площи в София за 2025 г. са над 10 000 кв.м, което е доказателство за дългосрочния ангажимент към клиентите на марката. Общият дневен капацитет на сервизите на трите центъра надхвърля 130 автомобила, което позволява по-кратки срокове, по-лесно записване и по-спокойно обслужване дори в натоварени периоди. В комбинация с 5-годишната гаранция без ограничение в пробега, Hyundai се утвърждава като марка, която не само предлага качествени продукти, но и стои стабилно зад тях с грижа и ангажимент.
Още по-добро обслужване, още по-близо до клиента
Компанията Hyundai Motor България е изцяло ориентирана към клиента - от първия контакт през съпътстващата грижа за автомобила. Качественото обслужване започва с добре подготвен екип, иновативни технологии и внимание към всеки детайл. Непрекъснато се инвестира в обучения на мениджърските екипи, търговците, механиците, както и в дигитални технологии, които гарантират високи стандарти във всяка стъпка от процеса.
Сервизните техници преминават регулярни обучения по програмите на Hyundai Motor Company, което гарантира, че всяка интервенция - от рутинна профилактика до сложен ремонт, се извършва по най-високи стандарти. Всички центрове са оборудвани с необходимата апаратура, включително специализирани диагностични системи, интелигентен софтуер за управление на процесите и модерни съоръжения за обслужване на електрически, хибридни и конвенционални модели.
Това осигурява прецизно, бързо и надеждно обслужване на всеки един автомобил. За по-голямо удобство на клиентите на тенекеджийско-бояджийските услуги е разработена иновативна дигитална платформа, посредством която клиентите в реално време се информират за статуса на ремонт на техния автомобил. В търговско-сервизния комплекс Hyundai Център Младост се намира и централният склад на марката в България, предлагащ широка гама от оригинални резервни части и консумативи за всички модели. Това позволява бързо и ефективно обслужване.
В случай, че дадена част не е налична, тя се доставя в рамките на 72 часа от европейски склад на марката. Така клиентите получават пълно обслужване без излишно забавяне, с оригинални части, сертифицирани процедури и грижа, на която могат да разчитат.
В обектите на Hyundai се прилагат нови вътрешни процеси за контрол на качеството, базирани на добри практики от глобалната сервизна мрежа на марката. Те включват вътрешен одит на всички дейности, проследяване на клиентската обратна връзка и регулярни проверки за спазването на сервизните стандарти. Целта е пълна прозрачност и доверие във всеки етап от обслужването.
Качество, грижа и ангажимент - сега и в бъдеще
"Развитието на марката е видимо - клиентите се увеличават, а с това и отговорността ни към тях. За нас е приоритет не просто да продаваме автомобили, а да създаваме добавена стойност и дългосрочни взаимоотношения. Ние инвестираме в хората, в инфраструктурата, в процесите, за да осигурим винаги професионално, човешко и навременно обслужване. Стремим се нашите клиенти да бъдат щастливи, спокойни и уверени от избора си. Искаме да ги превърнем в истински посланици на марката", сподели Камен Илчев, оперативен директор на Hyundai Motor България.
С комбинирания си капацитет и единствената в сегмента гаранция от 5 години без ограничение в пробега, Hyundai Motor България утвърждава марката като един от най-атрактивните избори за българските клиенти, не само заради качеството на продуктите, а и заради последователния ангажимент в следпродажбеното обслужване.
Последвайте ни във Facebook и Instagram, за да научавате първи новостите от света на автомобилите.