Koмплексният модул включва Side Collision Prevention (SCP) и Back-up Collision Prevention (BCP). И двете системи са нови и „бдят” съответно за страните и задницата на автомобила. Те се кооперират и с вече познатите Distance Control Assist (DCA) и Lane Departure Prevention (LDP). Така колата е защитена по всички направления и риска от произшествие значително намалява. SCP помага, в случай че водачът реши да смени лентата за движение с такава, в която вече се движи друг автомобил. Тогава електрониката задейства избирателно спирачките на едно или повече от колелата, за да предотврати потенциалния удар. При маневриране назад помага BCP със сензори, засичащи обекти по поетото направление. Ако шофьорът не реагира на предупредителната аларма, колата може да спре сама. LDP пък превентира неволното излизане от пътната лента, а DCA поддържа перманентна дистанция между превозните средства отпред и отзад. От компанията наричат всички тези мерки с обобщаващото All-Around "Collision Free" Prototype Technology. Чрез тези и подобни мерки фирмата се стреми да намали наполовина инцидентите с участието на Nissan до 2015 г. в сравнение с 2005 г. Вижте графика как работи системата