Mercedes-AMG GLA 45 S е готов за състезания по пътищата
Най-мощният кросоувър в компактната гама на марката е обновен със спортен стил, нови тапицерии и иновативни технологии
Подразделението Mercedes-AMG обнови спортния кросоувър GLA 45 S 4Matic+ с няколко визуални и технически подобрения. Предницата на най-мощната версия на GLA се отличава с детайлни промени, колата е получила свежи интериорни акценти и иновативни технологии, но няма разлика с досегашния 2,0-литров 4-цилиндров бензинов двигател с 421 к.с. под предния капак.
Вижте още снимки на обновения Mercedes-AMG GLA 45 S 4Matic+ >> >> >>
В предната част на обновения Mercedes-AMG GLA 45 S 4Matic+ се вижда новата предна престилка и логото на AMG на предния капак. Има и нови фарове със светодиоди, използвани за цялата осветителна система, създавайки фини нови светлинни подписи в предната и задната част на модела.
Тези нови функции се допълват от обичайните дизайнерски елементи на GLA 45 S 4Matic+, включително разширенията на калниците, които сега са боядисани в цвета на каросерията и 21-инчовите лети джанти. Отзад има две двойни ауспухови тръби и масивен спойлер на покрива, които отличават най-мощния кросоувър в компактната гама на Mercedes-AMG.
Обновеният Mercedes-AMG GLA 45 S 4Matic+ се предлага с опция за три нови алуминиеви джанти - 19-инчовите варианти включват AMG-джанти с 10 спици в двуцветно матово черно с гланцирани повърхности. Налични са и два нови модела 20-инчови джанти AMG с дизайн с пет двойни спици.
Клиентите могат да избират между двуцветно матово черно с лъскави полирани повърхности или двуцветно матово черно с гланцово полирани ръбове на джантите. Гамата колела продължава да включва 21-инчови колела AMG с много спици или кръстосани спици.
В интериора промените са също толкова фини, като в обновения GLA 45 S 4Matic+ е монтиран нов волан, а екранът на информационно-развлекателната система е с нов дизайн, специфичен за Mercedes-AMG. Новият волан е част от стандартния пакет AMG Performance, като на него има допълнителни бутони за по-спортно усещане.
Информационно-развлекателната система MBUX също изглежда по-спортно, благодарение на някои специфични за AMG дизайнерски елементи като новия екран с допълнителни функции. Инженерите от Mercedes-AMG са увеличили мощността на зареждане чрез USB и са поставили допълнителен USB-C порт за свързаност. В серийното оборудване са включени безжични връзки с Android Auto и Apple CarPlay.
В салона има нови тапицерии за стандартните спортни седалки или опционалните седалки AMG Performance, които придават на интериора модерно усещане. За първи път комбинацията от изкуствена кожа Artico и микрофибър може да бъде поръчана и в кафяво Bahia. Гамата от опции се допълва с липово дърво с отворени пори в кафяво за декоративните елементи.
Както и преди, обновеният Mercedes-AMG GLA 45 S 4Matic+ се задвижва от 2,0-литров 4-цилиндров бензинов двигател с турбокомпресор, който произвежда 421 к.с. Мощността се предава към четирите колела чрез системата за задвижване на всички колела 4Matic на Mercedes-Benz и 8-степенна автоматична скоростна кутия с двоен съединител, което позволява ускорение от 0 до 100 км/ч за 4,3 секунди и максимална скорост от 270 км/ч.
Mercedes-AMG GLA 45 S 4Matic+ също се предлага с режими на шофиране, включително опция Race, като всяка настройка предлага по-различно усещане, за да отговаря на условията или стила на шофиране на водача. Той може да направи това чрез заден диференциал, който позволява мощността да се разпределя избирателно между предния и задния мост и между лявото и дясното задно колело.